Gå til innhold

Tenåringer og familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en gutt på 17 år. Han vil aldri finne på noe med resten av familien. Jeg og han har vært alene hjemme i 1 uke i sommer. Jeg hadde håper at han ville finne på noe sammen meg. Men nei, han sover til langt på dag og så drar han til kompiser. Hører av andre foreldre når vi samles på fotballkamper og tenåringene der vil gjerne være sammens dem. Kjenner meg litt såret akkurat nå. 

Anonymkode: ac0fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en gutt på 17 år. Han vil aldri finne på noe med resten av familien. Jeg og han har vært alene hjemme i 1 uke i sommer. Jeg hadde håper at han ville finne på noe sammen meg. Men nei, han sover til langt på dag og så drar han til kompiser.

For meg høres dette veldig normalt ut, hvis det kan være noe trøst 😐

Les Zits, så skjønner du at det ikke er så uvanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en gutt på 17 år. Han vil aldri finne på noe med resten av familien. Jeg og han har vært alene hjemme i 1 uke i sommer. Jeg hadde håper at han ville finne på noe sammen meg. Men nei, han sover til langt på dag og så drar han til kompiser. Hører av andre foreldre når vi samles på fotballkamper og tenåringene der vil gjerne være sammens dem. Kjenner meg litt såret akkurat nå. 

Anonymkode: ac0fa...209

Dette er en helt vanlig 17åring 🙂

Anonymkode: f9970...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så de andre foreldrene som forteller at 17 åringen er sammens familien mye, overdriver litt? 

Anonymkode: ac0fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så de andre foreldrene som forteller at 17 åringen er sammens familien mye, overdriver litt? 

Anonymkode: ac0fa...209

Kanskje. Eller kanskje de har andre forventninger - fordi de har eldre barn ig har vært gjennom det før, eller av andre grunner - og dermed definerer "mye" annerledes enn du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Dattera mi på samme alder har vært sammen med oss noen timer noen spredte dager i sommer. Ellers jobber hun mye, og er med venner/inne på rommet sitt. Jeg setter pris på de gangene hun prioriterer familien, og synes det er kjempeflott at hun nå både har sonmerjobb og flere venner ❤

I fjor var hun med på en ukes tur til Vestlandet. 

Kos deg med de snå dyrebare stundene du får sammen med ham innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt stor familie men i dag tror jeg man må huske alt hva de unge sikkert utsettes for. Alle kan bli slitne og dårlige i dag tror jeg også helt unge mennesker.Allslags press fra alle kanter sikkert. Er du obs på kyssesyken. Da jeg var ung ble mange rammet av den men i dag vet man så mye mer om alt. Ikke rart du blir lei deg.

Anonymkode: d2bcf...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt stor familie men i dag tror jeg man må huske alt hva de unge sikkert utsettes for. Alle kan bli slitne og dårlige i dag tror jeg også helt unge mennesker.Allslags press fra alle kanter sikkert. Er du obs på kyssesyken. Da jeg var ung ble mange rammet av den men i dag vet man så mye mer om alt. Ikke rart du blir lei deg.

Anonymkode: d2bcf...a21

Gratulerer med prisen som DOLs mest pessimistiske debattant. 🎋

Anonymkode: a17db...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...