AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg har et problem som 'kjører' meg helt ned psykisk. Jeg hadde en kjæreste som er fra irak og vi bor i sammen by her i norge og har bodde her i byen mer 15 år . Vi har vært sammen i 1 år og familien hans vet alt om meg og han. Han har kjøpt meg Ring 💍 plutselig hans mamma vil ikke ha meg som svigerdatter og det gjør vondt , vi er utrolig glad i hverandre og vi e knust nå og jeg sa til han det går bra vi blir oss ikke om det hu sier men , han sier til meg så lenge mamma akspterer ikke deg så beklager jeg kan ikke noe for det så lett!!! Jeg vet jo selv at det høres rart ut at jeg holder ut, men jeg er så glad i han ! Han snakker om å flytte til annen byen, slik jeg kan glemmer han men det er ikke så lett nå har det gått 4 måneder sidet det ble slutt mellom oss. så sitter jeg her å gråte hverdag. Jeg ser han hverdag og det gjør så vondt der vi jobber er vi nasten naboer og ser han hverdag da kan jeg ikke glemmer han er utrolig glad i han men når han sier til meg jeg kan ikke noe for det og beklager så ble jeg enda mer knust og vil ikke mister han selv om familien sier nei og uten noen grunn bare jeg ikke passer i hans familien og sa jeg til han moren din kunne ha sagt det i begynnelsen enn å førdi nå er jeg helt knust og ødelagt kan ikke tenker på noe annet enn han.. blir jeg glad når jeg hører fra ham og at han savner meg💔 Anonymkode: 36193...4fa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443495-hvorfor-klarer-jeg-ikke-glemme-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 På 22.7.2018 den 10.54, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem som 'kjører' meg helt ned psykisk. Jeg hadde en kjæreste som er fra irak og vi bor i sammen by her i norge og har bodde her i byen mer 15 år . Vi har vært sammen i 1 år og familien hans vet alt om meg og han. Han har kjøpt meg Ring 💍 plutselig hans mamma vil ikke ha meg som svigerdatter og det gjør vondt , vi er utrolig glad i hverandre og vi e knust nå og jeg sa til han det går bra vi blir oss ikke om det hu sier men , han sier til meg så lenge mamma akspterer ikke deg så beklager jeg kan ikke noe for det så lett!!! Jeg vet jo selv at det høres rart ut at jeg holder ut, men jeg er så glad i han ! Han snakker om å flytte til annen byen, slik jeg kan glemmer han men det er ikke så lett nå har det gått 4 måneder sidet det ble slutt mellom oss. så sitter jeg her å gråte hverdag. Jeg ser han hverdag og det gjør så vondt der vi jobber er vi nasten naboer og ser han hverdag da kan jeg ikke glemmer han er utrolig glad i han men når han sier til meg jeg kan ikke noe for det og beklager så ble jeg enda mer knust og vil ikke mister han selv om familien sier nei og uten noen grunn bare jeg ikke passer i hans familien og sa jeg til han moren din kunne ha sagt det i begynnelsen enn å førdi nå er jeg helt knust og ødelagt kan ikke tenker på noe annet enn han.. blir jeg glad når jeg hører fra ham og at han savner meg💔 Anonymkode: 36193...4fa Høres rart ut. Dersom moren hans ikke aksepterer deg , spiller det noen rolle for deres forhold? Det er ikke moren som skal leve med deg. Det er han. Han burde ikke brydd seg om hva moren sier. Han bør følge sitt hjerte. Anonymkode: b84b8...c96 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443495-hvorfor-klarer-jeg-ikke-glemme-han/#findComment-3864157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 regner med hun kanskje er strengt muslimsk? hun vil vel at han skal gifte seg med muslimsk kvinne? nå bor hun i norge og de får rette seg etter reglene her! jeg blir så irritert når innvandrere skal ta med seg vanene sine hit. det er helt greit at de følger sin levemåte, men det skal ikke gå seg utover andre. faren er bare litt stor for at hun vil importere kvinne fra Irak. jeg tenker også at hvis han elsker deg nok, så bør han ikke bry seg om sin mor. men det er ikke bare bare. jeg vet at i Islam så har mange en stor lojalitet til sine foreldre. jeg er forelsket i muslimsk mann, og her var det mamma som ikke likte det. jeg sliter også med å komme over han. Anonymkode: cf32b...9a0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443495-hvorfor-klarer-jeg-ikke-glemme-han/#findComment-3869289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg tror ikke mine foreldre ville vært særlig begeistret om jeg hadde funnet en muslimsk mann. Men jeg hadde fulgt mitt hjerte. Om jeg liker han så må de akseptere det. Det er ikke de som skal leve med min partner. Anonymkode: b84b8...c96 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443495-hvorfor-klarer-jeg-ikke-glemme-han/#findComment-3869383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.