Gå til innhold

Latuda/ISW.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Tror du det holder med 37 mg latuda til meg? Lurer veldig på å trappe nedm tar nå 74 mg. Vil helst ikke ta medisiner,og føler meg ikke noe bedre på medisiner heller. De negative symptomene er jo der,føler meg ikke noe oppegåendes. Eneste er at jeg ikke får så ofte anfall av rarhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Tror ikke jeg orker dette livet på medisiner. Føler meg bare friere når jeg ikke tar medisiner, nå er jeg i fengsel. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Skjønner ikke hvorfor jeg begynte på latuda igjen. Det er jo bare bortkastet. Forbanna medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kan snakke med lege eller sykepleier om at dosen du tar nå gir deg plager i form av at du blir avflatet og følelsesløs og ikke har livskvalitet. Personlig synes jeg at å gå rett ned på 37 på egen hånd virker risky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes du kan snakke med lege eller sykepleier om at dosen du tar nå gir deg plager i form av at du blir avflatet og følelsesløs og ikke har livskvalitet. Personlig synes jeg at å gå rett ned på 37 på egen hånd virker risky.

Ok. Kan jo ringe psykiateren en dag. Jeg er kjent for å være litt risky ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Kan jo ringe psykiateren en dag. Jeg er kjent for å være litt risky ;) 

Hehe ja ;) 

Du kan ringe i morgen. Du må bli tatt på alvor på at du trenger litt medisin, men at du ikke kan være så avflatet som du er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hehe ja ;) 

Du kan ringe i morgen. Du må bli tatt på alvor på at du trenger litt medisin, men at du ikke kan være så avflatet som du er nå.

Ja jeg føler meg avflatet og alvorlig,men det sa mannen min stemte ikke helt. Spilte geni med sønnen min en kveld og da lo vi godt begge to, da var jeg ikke avflatet mente mannen min. Men jeg har mye mindre følelser nå enn før og mindre tanker og, mulig jeg tester ut 37 mg latuda i morgen kveld. Kan jo bare be sekreteren gi beskjed til psykiateren, de vet jo at når jeg har bestemt meg for noe blir det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg føler meg avflatet og alvorlig,men det sa mannen min stemte ikke helt. Spilte geni med sønnen min en kveld og da lo vi godt begge to, da var jeg ikke avflatet mente mannen min. Men jeg har mye mindre følelser nå enn før og mindre tanker og, mulig jeg tester ut 37 mg latuda i morgen kveld. Kan jo bare be sekreteren gi beskjed til psykiateren, de vet jo at når jeg har bestemt meg for noe blir det sånn. 

Jeg tror vel kanskje at du uavhengig av medisiner bør utfordre deg selv litt mer på å gjøre ting. Jeg synes egentlig alle begrensningene du setter på livet ditt kanskje gjør livet ditt kjedelig.

Hva med å ta sjansen på å reise bort en liten tur? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tror vel kanskje at du uavhengig av medisiner bør utfordre deg selv litt mer på å gjøre ting. Jeg synes egentlig alle begrensningene du setter på livet ditt kanskje gjør livet ditt kjedelig.

Hva med å ta sjansen på å reise bort en liten tur? 

Ja det er ganske kjedelig. Ja har tenkt på det å reise bort en liten tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er ganske kjedelig. Ja har tenkt på det å reise bort en liten tur. 

Men så GJØR det! Ikke bare tenk på det - det kommer det ingenting ut av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Men så GJØR det! Ikke bare tenk på det - det kommer det ingenting ut av!

Det er sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg føler meg avflatet og alvorlig,men det sa mannen min stemte ikke helt. Spilte geni med sønnen min en kveld og da lo vi godt begge to, da var jeg ikke avflatet mente mannen min. Men jeg har mye mindre følelser nå enn før og mindre tanker og, mulig jeg tester ut 37 mg latuda i morgen kveld. Kan jo bare be sekreteren gi beskjed til psykiateren, de vet jo at når jeg har bestemt meg for noe blir det sånn. 

Man bør aldri redusere medisindosen i en periode hvor man gjennomgår ekstra store utfordringer i livet. Du bør derfor ikke gjøre noen endringer nå. 

Anonymkode: 9ed24...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg føler meg avflatet og alvorlig,men det sa mannen min stemte ikke helt. Spilte geni med sønnen min en kveld og da lo vi godt begge to, da var jeg ikke avflatet mente mannen min. Men jeg har mye mindre følelser nå enn før og mindre tanker og, mulig jeg tester ut 37 mg latuda i morgen kveld. Kan jo bare be sekreteren gi beskjed til psykiateren, de vet jo at når jeg har bestemt meg for noe blir det sånn. 

Hva er poenget med å skrive om det da?

Anonymkode: 78795...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å skrive om det da?

Anonymkode: 78795...f1a

Et rop om oppmerksomhet? Det er hundrede gangen hun gjør dette og hun bryr seg aldri om svarene hun får, men gjør det selv om samtlige svarer at hun ikke bør gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man bør aldri redusere medisindosen i en periode hvor man gjennomgår ekstra store utfordringer i livet. Du bør derfor ikke gjøre noen endringer nå. 

Anonymkode: 9ed24...67b

Nei jeg kan jo vente litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å skrive om det da?

Anonymkode: 78795...f1a

Jeg hører på dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
41 minutter siden, Lillemus skrev:

Et rop om oppmerksomhet? Det er hundrede gangen hun gjør dette og hun bryr seg aldri om svarene hun får, men gjør det selv om samtlige svarer at hun ikke bør gjøre det. 

Jeg hører på dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Lillemus skrev:

Et rop om oppmerksomhet? Det er hundrede gangen hun gjør dette og hun bryr seg aldri om svarene hun får, men gjør det selv om samtlige svarer at hun ikke bør gjøre det. 

Spurte ISW om noe, det var ikke et rop om oppmerksomhet nei. Han har peiling på sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...