Gå til innhold

øyelokk blir "låst" og anfall og gamle hus i drømmer. andre?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg kan oppleve i 04-05 tida iblandt, å bli låst i overkroppen sån at jeg har vanskeligere for å kunne lukke opp øynene og våkne. men heldigvis klarer jeg å åpne "metall" øynelokkene og våkne. dette skjer når jeg ikke er supertrøtt fordi jeg har da sovet nesten hele natta men litt trøtt likevel. er ikke det mystisk? i drømmer så får jeg epilepsi-kramper også, på soveromsgulvet når jeg skal gå på do, og da kommer sure pensjonerte personell-damer inn døra mi. i drømmene er leiligheten min alltid helt annerleis enn den er på ekte. som om den var en leilighet fra 60 tallet. etter dette så ble jeg knalltrøtt på ettermiddagen som om jeg ikke hadde sovet selvom jeg sov i 8 timer i natt. jeg sov sån avogpå-søvn på sofaen i minst 2 timer i ettermiddag.

 

har andre noe erfaring med sånne nattlige opplevelser? og pliiis ikke nevn hypo, for det vet jeg alt om og det er ikke det jeg har.

Screenshot_20180722-191822.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Kan det være søvnparalyse?

det har jeg hatt i ungdommen. da ble jeg lam under oppvåkning, så søvnparalyse er det ikke. i tillegg så ser jeg en ufoskygge sveve i taket når jeg lukker opp øynene etter soveforsøk, selv uten å ha fått sovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det har jeg hatt i ungdommen. da ble jeg lam under oppvåkning, så søvnparalyse er det ikke. i tillegg så ser jeg en ufoskygge sveve i taket når jeg lukker opp øynene etter soveforsøk, selv uten å ha fått sovet.

Hallusinasjoner eller ufo besøk? Mye på astralplanet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hallusinasjoner eller ufo besøk? Mye på astralplanet!

ok. astralplaneten er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. astralplaneten er spennende.

Ja det er veldig spennende, og jeg tror du har evner som gjør deg i stand til å ha kontakt med astralplanet. Du har skrevet mye før og som tyder på det, det er herlig å utforske men vær forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er veldig spennende, og jeg tror du har evner som gjør deg i stand til å ha kontakt med astralplanet. Du har skrevet mye før og som tyder på det, det er herlig å utforske men vær forsiktig. 

ja. på astralplanet i drømmene mine får jeg beskjeder om ting som at "brødet på kjøkkenet er muggent" og så finner jeg brødet når jeg står opp på kjøkkene i en glemt boks, og det er så muggent at myggsoppsporer fyker ut og jeg er allergisk mot myggsopp. avogtil i drømmens astralplanet, så opplever jeg verdens undergang med at månen eller astroide krasjer i jorda i en fjern fremtid der man har laget underjordiske kanin ganger for å overleve astroideimpakt. i denne fremtiden er dyrene helt annerledels. kaninene er rosa og giraffene ser ut som hester. det er gøy. i drømmene er jeg aldri redd mer, men jeg kan bli sint og krangle med familiemedlemmer og treffe min avdøde mormor og der får jeg alltid inntrykk av at morfar døde før mormor, selvom morfar i virkeligheten døde ett år etter mormor. før så omfavnet mor og jeg hverrandre og koset oss med minner, men nå er det gått over til krangling og hat med alle jeg treffer i drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ja. på astralplanet i drømmene mine får jeg beskjeder om ting som at "brødet på kjøkkenet er muggent" og så finner jeg brødet når jeg står opp på kjøkkene i en glemt boks, og det er så muggent at myggsoppsporer fyker ut og jeg er allergisk mot myggsopp. avogtil i drømmens astralplanet, så opplever jeg verdens undergang med at månen eller astroide krasjer i jorda i en fjern fremtid der man har laget underjordiske kanin ganger for å overleve astroideimpakt. i denne fremtiden er dyrene helt annerledels. kaninene er rosa og giraffene ser ut som hester. det er gøy. i drømmene er jeg aldri redd mer, men jeg kan bli sint og krangle med familiemedlemmer og treffe min avdøde mormor og der får jeg alltid inntrykk av at morfar døde før mormor, selvom morfar i virkeligheten døde ett år etter mormor. før så omfavnet mor og jeg hverrandre og koset oss med minner, men nå er det gått over til krangling og hat med alle jeg treffer i drømme.

Det er bare fantasien som stopper en, og jeg tror fantasien er virkelig. Jeg har i det siste hatt rare drømmer, tror da det er virkelig på et ant plan. Og ja vi kan treffe avdøde der også. Men du er jo istand til å oppleve astralplanet i våken tilstand, det er jeg også uten medisiner. Og lysene jeg ser kommer derfra, så helt borte er det ikke. Jeg savner det veldig, men det kan være skremmende også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2018 den 19.38, Blomsterfluen skrev:

det har jeg hatt i ungdommen. da ble jeg lam under oppvåkning, så søvnparalyse er det ikke. i tillegg så ser jeg en ufoskygge sveve i taket når jeg lukker opp øynene etter soveforsøk, selv uten å ha fått sovet.

Hypnagige/-pompe hallusinasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 timer siden, Villanda skrev:

Hypnagige/-pompe hallusinasjoner?

hva er pompe-halusinasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blomsterfluen skrev:

hva er pompe-halusinasjoner?

Hypnapompe eller hypnagoge.  Det ene er idet man sovner. Det andre idet man våkner. Husker ikke hva som er hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...