Gå til innhold

Problemer med hormonspiral


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg satte inn hormonspiral for ca 4 mnd siden. Pga div omstendigheter ble den satt inn en uke før menstruasjon. Jeg har siden da hatt så og si konstante blødninger i varierende grad. De siste to ukene har jeg hatt store blødninger, og til tider må jeg bytte tampong hver time. Jeg har også mye smerter i nedre mageregion. Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: 4f24d...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er dessverre ikke noe du kan gjøre annet enn å se det an eller får den fjernet. En underlivsundersøkelse kan være aktuell for å se at den sitter som den skal. Med tiden vil menstruasjonene bli mindre.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Tråden» jeg kjenner i skjeden var ca 1cm i den første tiden etter jeg satte inn spiralen. Nå kjenner jeg rundt 3cm. Er dette normalt? 

Anonymkode: 4f24d...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være normalt og det kan være spiralen som er kommet for langt ned, men som sagt få en undersøkelse. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...