AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 Skrevet 24. juli 2018 Jeg har inntrykk av at mange blir bare hel-digetale i dag. Hva legger du i ordet heldigetale bruker? Administrerer du medisinene dine digitalt og baksnakker du med legen mest digitalt pr.dato.? Ser du som noe mål å bli det? Møter du noen krav fra nav eller andre om å bli mere digital? Hva er fordeler og ulemper? Kjøper du måten din via nettet? Fungerer det bra? Ventes prisoppgang? Anonymkode: d275f...a49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Alt trenger man ikke også i dag heldigvis. Anonymkode: d275f...a49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Vi er ikke alle Supermann eller supermenneske som klarer alt ,men det vet sikkert myndighetene så jeg har " senket skuldrene" i forhold til å skaffe alt " det nyeste" i alt for min del. Så får det gå som det går. Men jeg har en liten opptjent pensjon som kanskje ikke så raskt forsvinner om mye blir som i så mange andre land også her. Anonymkode: d275f...a49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Jeg har lurt litt på hvordan " De store talls lov" slår inn i store datasystem. Er det noe av dette som gjør at systemet av og til er nede som de sier bak desken? Anonymkode: d275f...a49 0 Siter
laban Skrevet 26. juli 2018 Skrevet 26. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lurt litt på hvordan "De store talls lov" slår inn i store datasystem. Er det noe av dette som gjør at systemet av og til er nede som de sier bak desken? Anonymkode: d275f...a49 Hva mener du med "de store talls lov" i denne sammenheng? At et stort system er nede, kan ha mange forskjellige årsaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.