AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Hvordan vil en psykolog hjelpe meg med å slutte med selvdestruktive tanker og handlinger? Spør fordi jeg ønsker å vite hva jeg kommer til å møte og hva jeg burde forvente. Anonymkode: 3e25a...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vil en psykolog hjelpe meg med å slutte med selvdestruktive tanker og handlinger? Spør fordi jeg ønsker å vite hva jeg kommer til å møte og hva jeg burde forvente. Anonymkode: 3e25a...dd3 Avhenger helt av hva slags metoder vedkommende bruker. èn metode kan være å finne andre mulige måter å tenke på enn den automatiske negative tanken du sitter med. Anonymkode: bee9b...8e6 0 Siter
FGT Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Ja det er godt spørsmål . Men jeg ville hjelpe deg til å fokusere på noe som bygger opp din selvfølelse og selvrespekt , altså konstruktivt , noe som gir deg verdighet. Nå er ikke jeg psykolog. men jeg ville gjøre det uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.