AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Jeg leser mine gamle innlegg på dette forumet og blir helt uvel . Var helt uten filter og en merkelig utgave av meg selv. Jeg hadde ikke utlevert meg på denne måten på nettet pdd. Jeg la ikke bånd på meg , det var de frie assosiasjoner som gjalt . Jeg kan heller ikke forstå at jeg ikke var reddere for å bli identifisert . Fått høre jeg var ukritisk denne perioden , kan trygt si det stemmer . Det ble en ball som rullet verre og verre . Ble til slutt innlagt på psykiatrisk . Burde nok glemme det som skjedde her , fikk mye støtte - men også ganske strenge og til dels «syrlige» replikker . Andre som angrer på «fortroligheten» her på forum? Anonymkode: 95eca...c52 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser mine gamle innlegg på dette forumet og blir helt uvel . Var helt uten filter og en merkelig utgave av meg selv. Jeg hadde ikke utlevert meg på denne måten på nettet pdd. Jeg la ikke bånd på meg , det var de frie assosiasjoner som gjalt . Jeg kan heller ikke forstå at jeg ikke var reddere for å bli identifisert . Fått høre jeg var ukritisk denne perioden , kan trygt si det stemmer . Det ble en ball som rullet verre og verre . Ble til slutt innlagt på psykiatrisk . Burde nok glemme det som skjedde her , fikk mye støtte - men også ganske strenge og til dels «syrlige» replikker . Andre som angrer på «fortroligheten» her på forum? Anonymkode: 95eca...c52 Ja noen ganger angrer jeg, jeg er jo lett å identifisere. Men det er nå sånn jeg er, som jeg skriver her. Folk må bare ha imot meg så mye de vil, kan ikke være andre enn meg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Angrer? Nei, fordi vi er bare mennesker og i blant strever vi så mye av vi trenger det vi kan få av hjelp og støtte, også av et nettforum. Anonymkode: 9dde7...61d 0 Siter
Betti 11 Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Det er ingen grunn å skamme seg. Vi har alle på en måte bare våres pakke å bare. Om å få hjelp må man fortelle litt mer fordi hele psykiatriske temaer er veldig kompleks. Når en identifiserer meg bryr meg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.