stjernestøv Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Kjenner jo at det er lettere nå å gå på butikken, får ikke inn så mange energier så det er godt. Og jeg har roet meg litt med tanke på bruddet, sønnen min sier det kan hende det ordner seg og at det ikke er verdens undergang. Men tenker mye på det da, var en stund jeg trøstespiste grenseløst og gikk opp i kilo. Har nå klart å gå ned de igjen nå, har ikke ringt psykiateren med tanke på nedtrapping. Men tenker jo på det, men har ikke gjort det enda. Jeg hører jo på dere her inne og som kjenner til meg, dere husker så mye bedre enn meg. Takk for det. Jeg ville til og med ut å reise, men alle hytter var opptatt. Det er jo fellesferie, vanskelig å få tak i noe da. Men det blir kanskje en tur senere, det er en plass jeg har lyst til. Der vi bodde i tre år, savner det og da var jeg mye mer oppegående. Gikk ikke på medisiner en periode og var oppegående, det var herlig. Savner den tiden,hadde kanskje noe med at jeg var vekke herfra også. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Bra jobba🙂 Anonymkode: 59a86...f58 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra jobba🙂 Anonymkode: 59a86...f58 Takk. Må nok bare slite meg gjennom den ambivalensen som er knyttet til medisiner. Det er jo alltid skal skal ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.