stjernestÞv Skrevet 26. juli 2018 Skrevet 26. juli 2018 Kjenner jo at det er lettere nÄ Ä gÄ pÄ butikken, fÄr ikke inn sÄ mange energier sÄ det er godt. Og jeg har roet meg litt med tanke pÄ bruddet, sÞnnen min sier det kan hende det ordner seg og at det ikke er verdens undergang. Men tenker mye pÄ det da, var en stund jeg trÞstespiste grenselÞst og gikk opp i kilo. Har nÄ klart Ä gÄ ned de igjen nÄ, har ikke ringt psykiateren med tanke pÄ nedtrapping. Men tenker jo pÄ det, men har ikke gjort det enda. Jeg hÞrer jo pÄ dere her inne og som kjenner til meg, dere husker sÄ mye bedre enn meg. Takk for det. Jeg ville til og med ut Ä reise, men alle hytter var opptatt. Det er jo fellesferie, vanskelig Ä fÄ tak i noe da. Men det blir kanskje en tur senere, det er en plass jeg har lyst til. Der vi bodde i tre Är, savner det og da var jeg mye mer oppegÄende. Gikk ikke pÄ medisiner en periode og var oppegÄende, det var herlig. Savner den tiden,hadde kanskje noe med at jeg var vekke herfra ogsÄ. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 Skrevet 26. juli 2018 Bra jobbađ Anonymkode: 59a86...f58 0 Siter
stjernestĂžv Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra jobbađ Anonymkode: 59a86...f58 Takk. MĂ„ nok bare slite meg gjennom den ambivalensen som er knyttet til medisiner. Det er jo alltid skal skal ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.