GĂ„ til innhold

Har ikke trappet ned latuda.

Anbefalte innlegg

stjernestĂžv
Skrevet

Kjenner jo at det er lettere nÄ Ä gÄ pÄ butikken, fÄr ikke inn sÄ mange energier sÄ det er godt. Og jeg har roet meg litt med tanke pÄ bruddet, sÞnnen min sier det kan hende det ordner seg og at det ikke er verdens undergang. Men tenker mye pÄ det da, var en stund jeg trÞstespiste grenselÞst og gikk opp i kilo. Har nÄ klart Ä gÄ ned de igjen nÄ, har ikke ringt psykiateren med tanke pÄ nedtrapping. Men tenker jo pÄ det, men har ikke gjort det enda. Jeg hÞrer jo pÄ dere her inne og som kjenner til meg, dere husker sÄ mye bedre enn meg. Takk for det. Jeg ville til og med ut Ä reise, men alle hytter var opptatt. Det er jo fellesferie, vanskelig Ä fÄ tak i noe da. Men det blir kanskje en tur senere, det er en plass jeg har lyst til. Der vi bodde i tre Är, savner det og da var jeg mye mer oppegÄende. Gikk ikke pÄ medisiner en periode og var oppegÄende, det var herlig. Savner den tiden,hadde kanskje noe med at jeg var vekke herfra ogsÄ. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Bra jobba🙂

Anonymkode: 59a86...f58

stjernestĂžv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra jobba🙂

Anonymkode: 59a86...f58

Takk. MÄ nok bare slite meg gjennom den ambivalensen som er knyttet til medisiner. Det er jo alltid skal skal ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...