Gå til innhold

Stuck i en håpløs forelskelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva gjør jeg nå??

Jeg er gift, og veldig glad i mannen min. Likevel har jeg falt pladask for en annen person. Uten å ville det. På toppen av det hele er den andre personen en kvinne, som også er veldig glad i mannen sin, og jeg er verken lesbisk eller bifil. Understreker at jeg ikke har noe problem med de som er det, jeg har bare ikke den retningen selv. Jeg trenger en mann.

Altså er ikke dette en seksuell greie, selv om hun er helt nydelig. Bare tanken på å være nær henne gjør meg ør, men først og fremst er det personen hennes som tiltrekker meg.

Det er heller ikke et spørsmål om jeg skal gå fra mannen min eller ikke, for det skal jeg ikke. Og jeg har verken lyst eller mulighet til å innlede noe forhold til henne. Hun vet ikke hva jeg føler, og kommer aldri til å få vite det.

Spørsmålet er rett og slett hvordan jeg skal få henne ut av hodet??? Hun har romstert der i månedsvis.

Hva gjør man for å bli kvitt en uønsket forelskelse?

Anonymkode: 6fcc3...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg nå??

Jeg er gift, og veldig glad i mannen min. Likevel har jeg falt pladask for en annen person. Uten å ville det. På toppen av det hele er den andre personen en kvinne, som også er veldig glad i mannen sin, og jeg er verken lesbisk eller bifil. Understreker at jeg ikke har noe problem med de som er det, jeg har bare ikke den retningen selv. Jeg trenger en mann.

Altså er ikke dette en seksuell greie, selv om hun er helt nydelig. Bare tanken på å være nær henne gjør meg ør, men først og fremst er det personen hennes som tiltrekker meg.

Det er heller ikke et spørsmål om jeg skal gå fra mannen min eller ikke, for det skal jeg ikke. Og jeg har verken lyst eller mulighet til å innlede noe forhold til henne. Hun vet ikke hva jeg føler, og kommer aldri til å få vite det.

Spørsmålet er rett og slett hvordan jeg skal få henne ut av hodet??? Hun har romstert der i månedsvis.

Hva gjør man for å bli kvitt en uønsket forelskelse?

Anonymkode: 6fcc3...a13

Å benekte du ikke er bifil/lesbisk er bare tullete. Det er det helt klart du er.

Anonymkode: a02b9...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å benekte du ikke er bifil/lesbisk er bare tullete. Det er det helt klart du er.

Anonymkode: a02b9...e92

DET var det du hang deg opp i... Det minst viktige her. 😏

Situasjonen hadde vel vært akkurat den samme uansett? Hvordan få mennesket ut av hodet?

Anonymkode: 6fcc3...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...