AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hva er laveste dose antipsykotika man kan gå på? Jeg er diagnostisert med schizofreni simplex og har mest negative symptomer (apati, affektavflatning, aleksitymi osv) og noen få positive symptomer (føler meg overvåket og som om jeg er med i en film, jeg har også tidligere hørt stemmer). Jeg regner med det helt sikkert varierer fra person til person og fra medisin til medisin, men hadde vært fint med et svar likevel. Ønsker spesielt svar i forhold til medikamentene abilify, solian og risperdal da de er disse som er mest aktuelle for meg. Anonymkode: 56ad5...a8b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Den laveste dosen er strengt talt 0 mg. Det relevante spørsmålet er vel hva den laveste dosen som gir effekt er. Dessverre er dette så individuelt at man bare må prøve seg fram. Det finnes de som har effekt av 0,5 mg Risperdal eller 50 mg Solian. Men det vanligste er nok å måtte høyere i dose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.