AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hjelp , kjenner meg tiltrukket av en kvinne ... (!) - jeg som trodde menn var « tingen «... (!) Ligger dette latent i alle , kan det være hypomani ..? Anonymkode: 93140...139 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp , kjenner meg tiltrukket av en kvinne ... (!) - jeg som trodde menn var « tingen «... (!) Ligger dette latent i alle , kan det være hypomani ..? Anonymkode: 93140...139 Ja det kan være hypomani men ikke/sjeldent dersom det er eneste symptomet. Anonymkode: 50d1f...2bb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp , kjenner meg tiltrukket av en kvinne ... (!) - jeg som trodde menn var « tingen «... (!) Ligger dette latent i alle , kan det være hypomani ..? Anonymkode: 93140...139 Ikke nødvendigvis. https://www.side2.no/ny-studie---alle-kvinner-er-enten-biseksuelle-eller-lesbiske-4558235 I en studie ledet av Gerulf Rieger ved University of Essex, konkluderer forskerne med at alle kvinner er enten bi- eller homoseksuelle - selv om de mener de ikke er det selv, skriver The Telegraph. Anonymkode: 4d712...6e3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Takk for svar . All den tid jeg ikke overskrider egne grenser og gir etter sikkert ikke hypomani , men føler jeg har våknet opp fra en dvale:) Men lamictal holder meg nok på « land «.. Anonymkode: 93140...139 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. https://www.side2.no/ny-studie---alle-kvinner-er-enten-biseksuelle-eller-lesbiske-4558235 I en studie ledet av Gerulf Rieger ved University of Essex, konkluderer forskerne med at alle kvinner er enten bi- eller homoseksuelle - selv om de mener de ikke er det selv, skriver The Telegraph. Anonymkode: 4d712...6e3 Det er det dummeste jeg har hørt! Gidder ikke å trykke på linken en gang, hvis konklusjonen av "forskningen" er som nevnt i kursiv. Gerulf Rieger og hans samarbeidspartnere bør ta seg en bolle! Latterlig! Hva med menn? Hva har de "forsket" seg frem til om dem? Er det ingen menn som er heteroseksuelle heller? Hvor er verden på vei når det unormale blir normalt. Når jenter egentlig føler seg som gutter, og gutter egentlig føler seg som jenter? Når ekteskapet består av to av samme kjønn, eller når et samliv består av tre eller flere aktører? Når barn blir laget på kunstig vis med ukjent spermdonor og gjerne også med ukjent eggdonor og surrogatmor? Når EGOISMEN og havesyken blir større en nestekjærligheten? Trist utvikling. Anonymkode: a3aa7...c41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det dummeste jeg har hørt! Gidder ikke å trykke på linken en gang, hvis konklusjonen av "forskningen" er som nevnt i kursiv. Gerulf Rieger og hans samarbeidspartnere bør ta seg en bolle! Latterlig! Hva med menn? Hva har de "forsket" seg frem til om dem? Er det ingen menn som er heteroseksuelle heller? Hvor er verden på vei når det unormale blir normalt. Når jenter egentlig føler seg som gutter, og gutter egentlig føler seg som jenter? Når ekteskapet består av to av samme kjønn, eller når et samliv består av tre eller flere aktører? Når barn blir laget på kunstig vis med ukjent spermdonor og gjerne også med ukjent eggdonor og surrogatmor? Når EGOISMEN og havesyken blir større en nestekjærligheten? Trist utvikling. Anonymkode: a3aa7...c41 La meg gjette... Du er personlig kristen? Anonymkode: 4d712...6e3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Det er lett å bli forvirret og lurt med slike syke strømninger i samfunnet. Når man allerede i barnehagen blir indoktrinert med at det er valgfritt om en vil være gutt eller jente, at det er like normalt å være forelsket i en av samme kjønn som i det motsatte. At familier kommer i mange slags former, f.eks.at mamma har to kjærester, og at pappa liker å kle seg i dameklær. "Hurra" for regnbueflagget og dets samfunnsødeleggende symbolikk! Anonymkode: a3aa7...c41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette... Du er personlig kristen? Anonymkode: 4d712...6e3 Ja, det er jeg. Og det skammer jeg meg ikke over, selv om du og mange andre synes jeg burde. Anonymkode: a3aa7...c41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å bli forvirret og lurt med slike syke strømninger i samfunnet. Når man allerede i barnehagen blir indoktrinert med at det er valgfritt om en vil være gutt eller jente, at det er like normalt å være forelsket i en av samme kjønn som i det motsatte. At familier kommer i mange slags former, f.eks.at mamma har to kjærester, og at pappa liker å kle seg i dameklær. "Hurra" for regnbueflagget og dets samfunnsødeleggende symbolikk! Anonymkode: a3aa7...c41 Studien omfattet 345 kvinner med forskjellige legninger. I studien ble reaksjonene deres på videoer som viste nakne menn og kvinner analysert. Resultatene ble basert på eksempelvis om pupillene deres utvidet seg ved seksuell stimuli, viste at 82 prosent av kvinnene som ble testet ble seksuelt opphisset av begge kjønn. Anonymkode: 4d712...6e3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er jeg. Og det skammer jeg meg ikke over, selv om du og mange andre synes jeg burde. Anonymkode: a3aa7...c41 Hva med å følge Jesu ord? Anonymkode: 4d712...6e3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å bli forvirret og lurt med slike syke strømninger i samfunnet. Når man allerede i barnehagen blir indoktrinert med at det er valgfritt om en vil være gutt eller jente, at det er like normalt å være forelsket i en av samme kjønn som i det motsatte. At familier kommer i mange slags former, f.eks.at mamma har to kjærester, og at pappa liker å kle seg i dameklær. "Hurra" for regnbueflagget og dets samfunnsødeleggende symbolikk! Anonymkode: a3aa7...c41 Forskerne sa at de lesbiske kvinnene lignet mest på menn i måten de responderte på, fordi menn ofte viser distinkte seksuelle responser til sitt foretrukne kjønn. - Selv om de fleste kvinnene identifiserer seg selv som streite, viser forskningen vår klart at når det kommer til hva som tenner dem, er de enten biseksuelle eller homoseksuelle, men aldri streite, sier Rieger. Anonymkode: 4d712...6e3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å følge Jesu ord? Anonymkode: 4d712...6e3 Det er vel strengt tatt Skaperens opprinnelige forordninger jeg prøver å forsvare her, eller synes du ikke? Anonymkode: a3aa7...c41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskerne sa at de lesbiske kvinnene lignet mest på menn i måten de responderte på, fordi menn ofte viser distinkte seksuelle responser til sitt foretrukne kjønn. - Selv om de fleste kvinnene identifiserer seg selv som streite, viser forskningen vår klart at når det kommer til hva som tenner dem, er de enten biseksuelle eller homoseksuelle, men aldri streite, sier Rieger. Anonymkode: 4d712...6e3 Den som vil forske på noe finner ofte "dokumentasjon" som understøtter deres egen allerede forutinntatte oppfatning/mening. Anonymkode: a3aa7...c41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel strengt tatt Skaperens opprinnelige forordninger jeg prøver å forsvare her, eller synes du ikke? Anonymkode: a3aa7...c41 Ikke alle tror på noen skaper. Jesus sa vel noe om «døm ikke...». Men dere hardbarkede fundamentalister er ikke så opptatt av det. Anonymkode: 4d712...6e3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Jeg har ikke noen ekser som er bifile eller lesbiske. Så jeg tror nok konklusjonen til studiet er feil. Forøvrig så får jeg ereksjon av å se bilder av erigerte peniser. Iallfall noen ganger. Men derifra til faktisk å tenne på en liv levende mann? Neppe, kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne. Men dette er jo en avsporing. Kristendom er noe tull i grunn. Og "skaperens forordninger" finnes ikke Gud er død. Han døde etter opplysningstiden. Så TS er nok bifil, men att alle kvinner er det er da svada. Anonymkode: a22d9...f9a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Hvor i bibelen står at det er feil å vare homo eller lesbisk? Det er oppdiktet fra fanatikere for å skremme folk. Anonymkode: 7a2bb...d19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i bibelen står at det er feil å vare homo eller lesbisk? Det står i Bibelen, Romerne 1,26-27. "Derfor overgav Gud dem til vanærende lidenskaper. Kvinnene gav seg hen til unaturlig kjønnsliv istedenfor det naturlige. På samme måte sluttet mennene å ha naturlig samliv med kvinner og brente i begjær etter hverandre. Menn drev utukt med menn, og de måtte selv ta straffen for at de var kommet slik på avveier." Er det galt å praktisere homoseksualitet? Det står i Bibelen, 3. Mosebok 18,22. "Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom." Er det mulig for en som praktiserer homoseksualitet å arve Guds rike? Det står i Bibelen, 1. Korinterne 6,9. "Vet dere ikke at de som gjør urett, ikke skal arve Guds rike? Ta ikke feil! Verken de som lever i hor, avgudsdyrkere, ekteskapsbrytere eller menn som ligger med menn eller lar seg bruke til dette." Bibelen advarer mot homoseksuell praksis. Det står i Bibelen, 1. Timoteus 1,9-11. "Vi må huske at loven ikke er gitt for den rettferdige, men for lovbrytere og oppsetsige, for ugudelige og syndere, folk uten respekt for det hellige, verdslige, slike som slår sin far eller mor, mordere, menn som driver hor eller har utuktig omgang med menn, for slavehandlere, løgnere og dem som sverger falskt, og hva det ellers kan være som strider mot den sunne lære. Dette sier jeg i samsvar med evangeliet om den salige Guds herlighet, det som er betrodd meg." Anonymkode: eca11...f75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står i Bibelen, Romerne 1,26-27. "Derfor overgav Gud dem til vanærende lidenskaper. Kvinnene gav seg hen til unaturlig kjønnsliv istedenfor det naturlige. På samme måte sluttet mennene å ha naturlig samliv med kvinner og brente i begjær etter hverandre. Menn drev utukt med menn, og de måtte selv ta straffen for at de var kommet slik på avveier." Er det galt å praktisere homoseksualitet? Det står i Bibelen, 3. Mosebok 18,22. "Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom." Er det mulig for en som praktiserer homoseksualitet å arve Guds rike? Det står i Bibelen, 1. Korinterne 6,9. "Vet dere ikke at de som gjør urett, ikke skal arve Guds rike? Ta ikke feil! Verken de som lever i hor, avgudsdyrkere, ekteskapsbrytere eller menn som ligger med menn eller lar seg bruke til dette." Bibelen advarer mot homoseksuell praksis. Det står i Bibelen, 1. Timoteus 1,9-11. "Vi må huske at loven ikke er gitt for den rettferdige, men for lovbrytere og oppsetsige, for ugudelige og syndere, folk uten respekt for det hellige, verdslige, slike som slår sin far eller mor, mordere, menn som driver hor eller har utuktig omgang med menn, for slavehandlere, løgnere og dem som sverger falskt, og hva det ellers kan være som strider mot den sunne lære. Dette sier jeg i samsvar med evangeliet om den salige Guds herlighet, det som er betrodd meg." Anonymkode: eca11...f75 Tusen takk for det. Tenker om det. Anonymkode: 7a2bb...d19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står i Bibelen, Romerne 1,26-27. "Derfor overgav Gud dem til vanærende lidenskaper. Kvinnene gav seg hen til unaturlig kjønnsliv istedenfor det naturlige. På samme måte sluttet mennene å ha naturlig samliv med kvinner og brente i begjær etter hverandre. Menn drev utukt med menn, og de måtte selv ta straffen for at de var kommet slik på avveier." Er det galt å praktisere homoseksualitet? Det står i Bibelen, 3. Mosebok 18,22. "Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom." Er det mulig for en som praktiserer homoseksualitet å arve Guds rike? Det står i Bibelen, 1. Korinterne 6,9. "Vet dere ikke at de som gjør urett, ikke skal arve Guds rike? Ta ikke feil! Verken de som lever i hor, avgudsdyrkere, ekteskapsbrytere eller menn som ligger med menn eller lar seg bruke til dette." Bibelen advarer mot homoseksuell praksis. Det står i Bibelen, 1. Timoteus 1,9-11. "Vi må huske at loven ikke er gitt for den rettferdige, men for lovbrytere og oppsetsige, for ugudelige og syndere, folk uten respekt for det hellige, verdslige, slike som slår sin far eller mor, mordere, menn som driver hor eller har utuktig omgang med menn, for slavehandlere, løgnere og dem som sverger falskt, og hva det ellers kan være som strider mot den sunne lære. Dette sier jeg i samsvar med evangeliet om den salige Guds herlighet, det som er betrodd meg." Anonymkode: eca11...f75 Mein kämpf er diskreditert, men denne brunsuppa er liksom hellig? Anonymkode: a22d9...f9a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Lag deres egen tråd fremfor å ødelegge trådstarter sin. Anonymkode: 50d1f...2bb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.