AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Jeg snakkte med behandleren om følelser. Av og til er jeg så forbannet at jeg har lyst å slå vedkommende. Jeg elsker h*n men jeg er så irritert over h*n og jeg tror at jeg hater h*n. Jeg vil heller vare alene. Jeg er psykisk nede og gå til samtaler med sykepleier. Jeg har ingen diagnose. Er det noe å bekymre seg for? Anonymkode: 03ac8...92c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakkte med behandleren om følelser. Av og til er jeg så forbannet at jeg har lyst å slå vedkommende. Jeg elsker h*n men jeg er så irritert over h*n og jeg tror at jeg hater h*n. Jeg vil heller vare alene. Jeg er psykisk nede og gå til samtaler med sykepleier. Jeg har ingen diagnose. Er det noe å bekymre seg for? Anonymkode: 03ac8...92c At du har lyst til å dra til behandleren er ikke bekymringsfullt i seg selv men det virker jo som om du ikke har det helt ok. Selvsagt kan du være alene om du ønsker det så lenge du ikke er under tvang. Om det er spesielt gunstig for helsen å isolere seg er jo noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakkte med behandleren om følelser. Av og til er jeg så forbannet at jeg har lyst å slå vedkommende. Jeg elsker h*n men jeg er så irritert over h*n og jeg tror at jeg hater h*n. Jeg vil heller vare alene. Jeg er psykisk nede og gå til samtaler med sykepleier. Jeg har ingen diagnose. Er det noe å bekymre seg for? Anonymkode: 03ac8...92c Jeg har ikke lyst å slå behandleren. Det er andre persiner som irriterer meg. Anonymkode: 03ac8...92c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke lyst å slå behandleren. Det er andre persiner som irriterer meg. Anonymkode: 03ac8...92c Det samme som meg. Depresjonen din? Om det er bekymringsfull vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.