Betti 11 Skrevet 28. juli 2018 Skrevet 28. juli 2018 Jeg fikk for to dager siden plutslig en følelse å vare helt borte mental og falt ned to trinn. Hva kan det vare? Har neurontin, sobril for natta og levaksin. Kan det komme fra levaksin, som jeg ta i sju dager. Føler meg fortsatt rar og trøtt. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 28. juli 2018 Forfatter Skrevet 28. juli 2018 3 timer siden, Betti 11 skrev: Jeg fikk for to dager siden plutslig en følelse å vare helt borte mental og falt ned to trinn. Hva kan det vare? Har neurontin, sobril for natta og levaksin. Kan det komme fra levaksin, som jeg ta i sju dager. Føler meg fortsatt rar og trøtt. Ingen som vet hvorfor jeg var borte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Skrevet 28. juli 2018 8 minutter siden, Betti 11 skrev: Ingen som vet hvorfor jeg var borte? Nei, beklager. Kanskje vanlig blodtrykksfall om du reiste deg raskt. Evt varmen + lite væske. Anonymkode: ba9b8...10a 0 Siter
Betti 11 Skrevet 28. juli 2018 Forfatter Skrevet 28. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, beklager. Kanskje vanlig blodtrykksfall om du reiste deg raskt. Evt varmen + lite væske. Anonymkode: ba9b8...10a Tusen takk allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.