Betti 11 Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 Jeg tror at jeg aldri god nok. Sammfunnet krever så mye av oss at vi glemmer å slappe av. Stiler opp for engagementer, vare blid smilende og fungerende person. Stille opp som mor, kone, ektemann og barn. Har alltid ting på plass. Hvordan bli kvitt dette presset å vare slank og vakker. Har vi ikke lov å vare svak en gang? Hva med de som ikke kan stille kravet av dette samfunnet vi har i dag? Hva skje med det syke? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 Vi slipper ikke unna, nei. Kan nesten ikke råde noen til å gi helt blaffen i noen de tingene du ramser opp. Kanskje du bør få til et par timer i uka som er bare for deg? Helt uten mann eller barn? 0 Siter
Betti 11 Skrevet 30. juli 2018 Forfatter Skrevet 30. juli 2018 51 minutter siden, Gargamel skrev: Vi slipper ikke unna, nei. Kan nesten ikke råde noen til å gi helt blaffen i noen de tingene du ramser opp. Kanskje du bør få til et par timer i uka som er bare for deg? Helt uten mann eller barn? Ja det gjør jeg men jeg har skyldfølelser og tror at det er egoistisk ikke vare til stede. Jeg vil alle tilfredstille. Det er en av mye grunner at jeg er syk nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.