Gå til innhold

Hvor kommer de fra?

Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Masse tanker om å løpe inn i flammer så det er slutt. Eller hoppe fra en bro. Men har ikke guts eller vilje nok. Hvor kommer denne indre smerten fra ved bipolar lidelse og alle de ufrivillig vonde tankene? Skal man virkelig bare holde ut igjen og igjen. Bare gråter i rotet mitt.  Er det lov å ringe behandler tidligere enn neste time når man har det uutholdelig? Blir det mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
6 minutter siden, elina777 skrev:

Masse tanker om å løpe inn i flammer så det er slutt. Eller hoppe fra en bro. Men har ikke guts eller vilje nok. Hvor kommer denne indre smerten fra ved bipolar lidelse og alle de ufrivillig vonde tankene? Skal man virkelig bare holde ut igjen og igjen. Bare gråter i rotet mitt.  Er det lov å ringe behandler tidligere enn neste time når man har det uutholdelig? Blir det mas

Nei ring du. Jeg har også hatt sånne tanker den siste tiden,tror de kommer fra astralplanet og blir puttet inn i hodet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, elina777 skrev:

Det synes jeg du skal, spør om du kan øke på noe også.

Anonymkode: 2baea...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ring og be om dobbelttime. Slik jeg opplevet var det ytre forventninger jeg i min situasjon bare ikke hadde mulighet til å gjøre så mye med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det er helt ok å ringe; de er der for å hjelpe deg og de vil (forhåpentligvis!) ønske og forebygge at du havner i en virkelig alvorlig krise.

Men dette med bp kan være noe J... herk. Tanken på at det å komme seg fra en smell bare betyr at man sannsynligvis må holde ut en ny smell en gang i framtida osv... Det kan i alle fall sende en kaskade av destruktive tanker for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Det er ikke noe nederlag å be om litt hjelp når man har det slik. Psykiske plager er mye mere alminnelige enn vi som sliter med det mentale kanskje tror er min erfaring. Noen problemer er det overalt.  Jeg ville bare oppmuntre deg til å kontakte legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...