AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 Skrevet 31. juli 2018 Sønnen min skulle kjøpe ett spill men første gang gikk det ikke, så han prøvde på nytt. Det gikk da men så oppdaget vi at spillet ble lastet ned 2 ganger. Og betalt 2 ganger. Hva gjør vi for å få refundert pengene for den ene gangen? Anonymkode: 5d999...436 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min skulle kjøpe ett spill men første gang gikk det ikke, så han prøvde på nytt. Det gikk da men så oppdaget vi at spillet ble lastet ned 2 ganger. Og betalt 2 ganger. Hva gjør vi for å få refundert pengene for den ene gangen? Anonymkode: 5d999...436 Kontakt PlayStation Store Norge og forklar situasjonen. https://www.playstation.com/no-no/get-help/ tlf. 21 98 45 22 Lykke til. Anonymkode: 3bd31...e4a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.