Gå til innhold

For en natt!

stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det begynte med kriblinger og jeg tok akineton, det roet seg litt men var likevel urolig og tok vival. Nei, jeg fikk ikke sove, full i tankekjør, og det er utrolig slitsomt. Stod like greit opp og lagde meg kaffe, flere som sliter i natt? Er spent hvordan det går uten søvn, pleier å bli helt ødelagt jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det begynte med kriblinger og jeg tok akineton, det roet seg litt men var likevel urolig og tok vival. Nei, jeg fikk ikke sove, full i tankekjør, og det er utrolig slitsomt. Stod like greit opp og lagde meg kaffe, flere som sliter i natt? Er spent hvordan det går uten søvn, pleier å bli helt ødelagt jeg da. 

Ja, får som vanlig ikke sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Ja, får som vanlig ikke sove.

Å så slitsomt da, søvn er viktig. Noen ganger sover du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å så slitsomt da, søvn er viktig. Noen ganger sover du vel?

Sovner vel i 6-7 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, slabbedask skrev:

Sovner vel i 6-7 tiden.

Og hvor lenge sover du da? Er det tankekjør eller hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med søvnen til vanlig, men det er ekstra ille nå som det er så varmt. I natt har jeg sovet ca 2 + 2 timer. Og det med både  100 mg quetiapin og en imovane. Jeg hadde også mye kribling i beina i natt + uro.  Har jo bare lyst til å sove og sove,. Men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, emilie321 skrev:

Sliter med søvnen til vanlig, men det er ekstra ille nå som det er så varmt. I natt har jeg sovet ca 2 + 2 timer. Og det med både  100 mg quetiapin og en imovane. Jeg hadde også mye kribling i beina i natt + uro.  Har jo bare lyst til å sove og sove,. Men den gang ei.

Ja jeg og hadde tatt 100 mg seroquel men søvnen uteble. Her var det ikke varmt i natt, det regnet veldig mye i går. Godt det har gitt seg i dag for elva vokste voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Og hvor lenge sover du da? Er det tankekjør eller hva er det?

Nei, det er vel heller det at det ikke er så smart å stå opp kl 14. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Nei det er det ihvertfall ikke. Kanskje det kommer seg visst du ikke sover på et døgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, slabbedask skrev:

Da er jeg så godt som ferdig med arbeidsdagen 😆

Anonymkode: 17180...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg sov skikkelig dårlig i natt. Det var varmt og det ble ikke mye søvn før jeg skulle på min første arbeidsdag etter ferien. 

Jeg tenker at det ikke er farlig å sove litt dårlig ei natt og det er ikke farlig å være  trøtt en dag heller. 

Jeg tenker at du lager litt for stort nummer ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg sov skikkelig dårlig i natt. Det var varmt og det ble ikke mye søvn før jeg skulle på min første arbeidsdag etter ferien. 

Jeg tenker at det ikke er farlig å sove litt dårlig ei natt og det er ikke farlig å være  trøtt en dag heller. 

Jeg tenker at du lager litt for stort nummer ut av det. 

Ja jeg lager vel et stort nummer ut av det, ikke farlig å ikke sove. Blir bare dårlig av det,men taklet jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...