Gå til innhold

Er jeg naiv?


Guerrito

Anbefalte innlegg

Noen få som har lest mine tidligere innlegg er kanskje litt lei teamet mitt o min kjæretse og hans exer.... nå skal ike jeg oppsummere alt dette. Men jeg trenger litt innspill/meninger rundt følgende:  

For ordens skyld: tviler ikke på at han er glad i meg, vil ha meg, er trofast

Men hvorfor forteller han meg ikke om at han skal ha et samarbeid med en elskerinne han hadde over flere år før han møtte meg? 

Han vet ikke at jeg vet dette. Jeg har forsøkt å legge opp til at han KAN fortelle om det men han gjør det ikke ( hint er jo ikke noen god strategi men)... det har nå blitt sånn at jeg skal være med åp fremføring av det de skal jobbe med og han har forsøkt å si at det kanskje ikke vil være så " interessant" osv- så jeg skjønner jo at han ikke vil jeg skal komme dit. Av hensyn til henne tenker jeg og til seg selv da ettersom han ikke vil fortelle meg om dette.

Jeg stoler faktisk på han- men jeg lurer på hva som kan være grunnen til at han ikke forteller meg om henne? Dette er snakk om en jente han hadde et elsker forhold til i ca 4 år ( når hun var hjemme på hjemstedet deres- hun bor ikke der)- det ble vurdert forhold også men pga avstand  og aldersforskjell ( for hennes del) og slikt så ble det ikke noe av . På en måte er det jo til og med en x ettersom noe følelser har vært der... 

Så selv om jeg ikke har et problem med at de samarbeider- i den forstand at jeg er sjalu- så lurer jeg så fælt på hvorfor han ikke forteller meg det ( ja jeg vet jeg kan spørre han- men det er ikke bare å spørre rett ut ) men er dette vanlig? Har jeg egentlig ikke noe med det? Er man pliktig til å fortelle sine kjærester om slikt?

Feks har jeg bevvist valgt å ha minimalt samarbeid og kontakt med en elsker jeg hadde - uten å si det til han da.... men jeg tenkte det var slik man gjorde det når man kom i et forhold... 

Noen som har noen tanker her?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...