Gå til innhold

Han sier er sjarmert av meg, hva mener han egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En fyr jeg har flørtet litt med, spesielt på meldinger, skriver til meg at han er blitt veldig sjarmert av meg. Han elsker ordet "sjarmert", for dette har han også brukt på følgende måter:

" Du sjarmerer meg stadig", "jeg er blitt sjarmert av deg", "jeg ble utrolig sjarmert da du....", "du sjarmerer meg gang på gang".

 

Han har derimot aldri brukt ord som betatt, liker, forelsket osv....tror ikke de ordene finnes i hans vokabular.

Hvordan ville du tolket dette, hva sier han egentlig?

 

Anonymkode: fbbed...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg har flørtet litt med, spesielt på meldinger, skriver til meg at han er blitt veldig sjarmert av meg. Han elsker ordet "sjarmert", for dette har han også brukt på følgende måter:

" Du sjarmerer meg stadig", "jeg er blitt sjarmert av deg", "jeg ble utrolig sjarmert da du....", "du sjarmerer meg gang på gang".

 

Han har derimot aldri brukt ord som betatt, liker, forelsket osv....tror ikke de ordene finnes i hans vokabular.

Hvordan ville du tolket dette, hva sier han egentlig?

Han er litt betatt.

Anonymkode: 649db...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg har flørtet litt med, spesielt på meldinger, skriver til meg at han er blitt veldig sjarmert av meg. Han elsker ordet "sjarmert", for dette har han også brukt på følgende måter:

" Du sjarmerer meg stadig", "jeg er blitt sjarmert av deg", "jeg ble utrolig sjarmert da du....", "du sjarmerer meg gang på gang".

 

Han har derimot aldri brukt ord som betatt, liker, forelsket osv....tror ikke de ordene finnes i hans vokabular.

Hvordan ville du tolket dette, hva sier han egentlig?

 

Anonymkode: fbbed...4ad

Han liker deg 🙂 

Anonymkode: 6e327...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er litt betatt.

Anonymkode: 649db...0dd

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker deg 🙂 

Anonymkode: 6e327...70c

Takk for svar. Men kan det også bety at han bare har latt seg smigre av meg? (eller ville han da brukt ordet smiger.....antakelig?)

ts

Anonymkode: fbbed...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Takk for svar. Men kan det også bety at han bare har latt seg smigre av meg? (eller ville han da brukt ordet smiger.....antakelig?)

ts

Anonymkode: fbbed...4ad

smiger er jo i samme familie som sjarmere synes jeg.. veldig som du analyserer på dette 😉 

Anonymkode: 6e327...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Takk for svar. Men kan det også bety at han bare har latt seg smigre av meg? (eller ville han da brukt ordet smiger.....antakelig?)

ts

Anonymkode: fbbed...4ad

For meg er smiger litt negativt ladet, sjarm er bare positivt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

smiger er jo i samme familie som sjarmere synes jeg.. veldig som du analyserer på dette 😉 

Anonymkode: 6e327...70c

Altså det jeg mente var..kan "du sjarmerer meg" bety "du smigrer meg"...? 

jupp, jeg over-analyserer....vet det. 

Anonymkode: fbbed...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså det jeg mente var..kan "du sjarmerer meg" bety "du smigrer meg"...? 

jupp, jeg over-analyserer....vet det. 

Anonymkode: fbbed...4ad

eller "jeg er sjarmert av deg".... bety "jeg har latt meg smigre av deg" ? For da betyr det jo ikke betatt/liker. Viktig å få klarhet i dette og jeg tør jommen ikke spør nei... :)

Anonymkode: fbbed...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jupp, jeg over-analyserer....vet det. 

Du dybdeanalyserer hvilket verb en mann bruker i tekstmeldinger?

Du kan like gjerne spå i kaffegrut. Du får i hvert fall ikke noe sikkert svar på dette ved å spørre oss eller noen andre som ikke kjenner ham.

Det blir nok oppklart hvis dere finner en bedre måte å kommunisere med hverandre på. Tekstmeldinger er praktisk, men bør ikke overanalyseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Takk for svar. Men kan det også bety at han bare har latt seg smigre av meg? (eller ville han da brukt ordet smiger.....antakelig?)

ts

Anonymkode: fbbed...4ad

Ja, det kan det også bety. Muligens påpeker han at du forsøker å smigre ham som best du kan. 

Anonymkode: a647a...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

eller "jeg er sjarmert av deg".... bety "jeg har latt meg smigre av deg" ? For da betyr det jo ikke betatt/liker. Viktig å få klarhet i dette og jeg tør jommen ikke spør nei... :)

Anonymkode: fbbed...4ad

Nei. "Sjarmere" og "smigre" betyr forskjellige ting.

Han er betatt, og sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså det jeg mente var..kan "du sjarmerer meg" bety "du smigrer meg"...? 

jupp, jeg over-analyserer....vet det. 

Anonymkode: fbbed...4ad

Nei, det er to helt forskjellige ting. Om du sjarmerer ham så er det fordi du er søt, morsom eller noe slikt. Om du smigrer ham er det fordi du sier fordelaktige ting OM ham TIL ham for å prøve å overtale ham til noe f.eks. Sjarmerende og smigrende er overhodet ikke det samme, ikke i mitt hode i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...