Gå til innhold

Hva tenker dere om Sandberg og Letnes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Veldig rart at politikere tydeligvis må betale så lite for sine ugjerninger. Bare urettferdig.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har for mange "Gratispassasjerere "blant politikerene våre er hva jeg tenker. Det hele mere enn kjedelig for norsk politikk og samfunn.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er alle bare så lei av Gratispassasjerere som bare er andre til byrde tror jeg.Det er ikke bare Frp som er det nei.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er politikerene igjen " ferska" så det holder synes jeg. Mye av hva de ellers måtte drive med henger i en tynn tråd for folk flest  ville jeg tro.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tenker jeg mest at folk bør få ha privatlivet sitt i fred ,men at det burde være viktig for stortingsrepresentantene å samarbeide og respektere PST sine retningslinjer. Fremmede makter kan være sikkert interessert i så mangt. Kanskje tilogmed opplysninger om andre maktpersoner representantene har møtt. Men dette kjenner jeg bare fra kriminalfilmer. Men det er umulig å skjerme seg for alt. Husker en historie jeg leste om fra krigen her i landet. En person ble forhørt om hvor de andre var flyktet. Personen oppga  et sted helt i en annen retning enn sannsynlig også viste det seg å være riktig.

Det gjenstår jo å se om noe er lekket overhodet ,men uansett må jo pressen følge opp da jo mye var skjedd som tydet på stor sammenblanding av roller og vi må ta vare på landet vårt. Mest føler jeg med datteren soon kanskje ikke har fått noe støtte.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også være at disse " lånemobilene" ikke er helt oppdaterte etter nå tidens standard hva angår funsjonabilitet. At dette er årsak til at så mange hadde " syndet" på dette området ved utenlandsreiser. Alt er ikke så lett å bare legge bort framtidas teknologier hjemme. Sier seg jo selv.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Er det en honningfelle?

Anonymkode: b57d7...251

Nei de får styre på som de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei de får styre på som de vil. 

En statsråd kan ikke gjøre som han vil.

Anonymkode: b57d7...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo også være at disse "lånemobilene" ikke er helt oppdaterte etter nå tidens standard hva angår funsjonabilitet. At dette er årsak til at så mange hadde "syndet" på dette området ved utenlandsreiser. Alt er ikke så lett å bare legge bort framtidas teknologier hjemme. Sier seg jo selv.

Anonymkode: a5b26...531

Ministre tjener nok til å ha en privat mobil som er bra nok.

Det er mange som har mobil betalt av jobben og som derfor må følge visse regler for bruk av den. Det klarer de fleste helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare veldig rart at problemene kan bli så store i et lite land og  at de som er satt til å rydde opp er så sent på banen.Men ennå kanskje ferieavvikling i mye.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare veldig rart at man lar landet ligge sårbart så lenge. At de som kan rydde opp ikke er før på banen og at ikke politikere fra alle fraksjoner agerer og sørger for at det aldri skjer igjen. Bare merkelig.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ting må man bare oppleve sjøl tror jeg. Man forstår ingenting før man er der selv.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må kunne klare seg sjøl i dag. Media har sikkert så mye mer å tenke på av kjendisstoff. Det er synd man må selge det historiske Hankø. Får kongefamilien den støtten de trenger.

Snart kommer kanskje boka. Men merkelig rart at vi er under kontinuerlig angrep som man sa på radio fra pst. Som en kontinuerlig meteoritttstorm bare annerledes antar jeg. Radiobølger kanskje. De sa ikke noe mer så langt.

Det er nok ting man bare må oppleve sjøl tror jeg. Kanskje vi alle klarer å bli mer forsiktige. Men når de profesjonelle er så fraværende??

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Media har sikkert så mye mer å tenke på av kjendisstoff. Det er synd man må selge det historiske Hankø. Får kongefamilien den støtten de trenger.

Media har dekket Sandberg-saken så det holder.

Märta-berta som eier Bloksberg, har frasagt seg tittelen "kongelig høyhet". Spiller det så stor rolle om hun eller en annen riking eier det stedet? Jeg tror nok de får den støtten de trenger, selv om den kanskje ikke dekker drift og vedlikehold av digre eiendommer.

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en kontinuerlig meteorittstorm bare annerledes antar jeg. Radiobølger kanskje. (...) Men når de profesjonelle er så fraværende??

Data"angrep".  PST har da vært ganske tilstedeværende i denne saken?

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke disse elektroniske angrep er kreftfremkallende for mennesker?

Akkurat det tror jeg du skal ta helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle ,men det er et historisk sted tror jeg.Må være veldig vemodig for dem. Man kan jo bare forestille seg alt fra kong Olavs barndom til kongebarna.

Men tida går videre og det skjer så mye bak fasadene ikke bare der sikkert.

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går videre for oss alle så klart. Det gikk  som det måtte gå. I grunnen er det vel bare til å gapskratte av det hele.😊

Anonymkode: a5b26...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...