AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Jeg vil studere medisin, men jeg har tidligere blitt tvangsinnlagt. Kan jeg det? Anonymkode: ac9d6...8b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil studere medisin, men jeg har tidligere blitt tvangsinnlagt. Kan jeg det? Anonymkode: ac9d6...8b7 Ja, det kan du. Det er ingen hindringer i forhold til å bli tatt opp på studiet knyttet til sykdomshistorie. Dersom du blir syk under studiet og utviser atferd som anses som uforenelig med å praktisere som lege, så kan du i verste fall bli kastet ut av studiet etter en såkalt skikkethetsvurdering. Dersom du har en langvarig psykisk lidelse, så er det viktig at du har et godt samarbeid med en behandler for å unngå at dine vansker stopper muligheten din for å fortsette i studiene. Anonymkode: 0dda3...ca7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan du. Det er ingen hindringer i forhold til å bli tatt opp på studiet knyttet til sykdomshistorie. Dersom du blir syk under studiet og utviser atferd som anses som uforenelig med å praktisere som lege, så kan du i verste fall bli kastet ut av studiet etter en såkalt skikkethetsvurdering. Dersom du har en langvarig psykisk lidelse, så er det viktig at du har et godt samarbeid med en behandler for å unngå at dine vansker stopper muligheten din for å fortsette i studiene. Anonymkode: 0dda3...ca7 Har blitt frisk, så jeg ser ikke sykdom som hinder. Anonymkode: ac9d6...8b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Håper at det er greit at jeg spør, har du lyst til å bli psykiater? Anonymkode: 7a992...c17 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper at det er greit at jeg spør, har du lyst til å bli psykiater? Anonymkode: 7a992...c17 Nei, jeg vil spesialisere meg innen patologi eller anestesiologi. Har tenkt på psykiatri men vet ikke om det er så lurt med tanke på tidligere sykdom, selv om jeg er helt frisk. Hadde en sykdom som ikke er kronisk, som de fleste kommer seg helt ut av. Anonymkode: ac9d6...8b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vil spesialisere meg innen patologi eller anestesiologi. Har tenkt på psykiatri men vet ikke om det er så lurt med tanke på tidligere sykdom, selv om jeg er helt frisk. Hadde en sykdom som ikke er kronisk, som de fleste kommer seg helt ut av. Anonymkode: ac9d6...8b7 Det skjønner jeg. Lykke til med utdannelsen i alle fall. Anonymkode: 7a992...c17 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.