AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Hei! Alle rundt meg påstår at smerter jeg opplever i tennene er innbilte smerter. Men hvordan vet jeg at det er det? Finnes det noen måte å skille mellom ekte og innbilte smerter? Klarer ikke å overbevise meg om det. Anonymkode: 49883...54c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Hvorfor sier de det, hva slags belegg har de for å hevde at dine smerter er oppdiktet? Har du vært til tannlege for å sjekke om noe er galt med tennene dine? Anonymkode: 2cb9a...b36 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sier de det, hva slags belegg har de for å hevde at dine smerter er oppdiktet? Har du vært til tannlege for å sjekke om noe er galt med tennene dine? Anonymkode: 2cb9a...b36 Tannlegen sier at alt er bra, aner ikke hvor mange ganger jeg har vært hos tannlegen nå! Men klarer ikke å stole på at alt er greid da smertene føles helt reelle. Anonymkode: 49883...54c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Alle rundt meg påstår at smerter jeg opplever i tennene er innbilte smerter. Men hvordan vet jeg at det er det? Finnes det noen måte å skille mellom ekte og innbilte smerter? Klarer ikke å overbevise meg om det. Anonymkode: 49883...54c Hvorfor kaller de det innbilte smerter? Smerter i tenner trenger ikke å være forårsaket av tannproblemer. Det kan komme fra andre kroppsdeler, som for eksempel bihuler eller nakke. Som regel helt ufarlig, men det kan fortsatt være smertefull. Anonymkode: be057...c02 0 Siter
Soletti Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Smerter i tenner kan og komme av nerver som ligger i klem. Jeg tar en tur til en god massør når jeg får tannsmerter og det hjelper meg. Vanlig fysio hjelper ikke. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Det går vel ikke an i innbillle seg at man har smerter? Gjør det vondt så gjør det vondt. Det er ikke sikkert årsaken til smertene er noe fysisk i tennene. Det kan være noe annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Jeg har aldri hørt om at man kan innbille seg smerter, så at det skulle være tilfelle for deg høres veldig rart ut for min del. Hadde jeg vært deg hadde jeg krevd å bli undersøkt av en annen tannlege, fastlegen og eventuelt kjeveortoped eller annen lege som kan hjelpe deg i å finne ut hvor smertene kommer fra. Anonymkode: 7eb87...dc1 0 Siter
Villanda Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 På 3.8.2018 den 18.39, AnonymBruker skrev: Hei! Alle rundt meg påstår at smerter jeg opplever i tennene er innbilte smerter. Men hvordan vet jeg at det er det? Finnes det noen måte å skille mellom ekte og innbilte smerter? Klarer ikke å overbevise meg om det. Anonymkode: 49883...54c Nevropatiske smerter? Vært til lege eller bare tannlege? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Hvilke undersøkelser gjorde forresten tannlegen av dei før han gjorde den konklusjonen at smertene som du har er innbilte? Anonymkode: 7eb87...dc1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilke undersøkelser gjorde forresten tannlegen av dei før han gjorde den konklusjonen at smertene som du har er innbilte? Anonymkode: 7eb87...dc1 Skulle skrive deg, ikke dei. Anonymkode: 7eb87...dc1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Tar du medisiner mot psykisk lidelse? Er du redd tennene plutselig skal falle ut eller slik? Har du vært utsatt for noe som har omfattet munnregionen? Har noe skjedd kanskje flere ting som er vanskelig å sette ord på? Enkelte hjelper ellers medisiner så dårlig på tror jeg bare. Ta en ny tur til legen og spør eventuelt om hjelp til å komme til tannspesialist eller om det kan være bivirkninger av medisiner du må ta. Anonymkode: 9adb4...614 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.