Gå til innhold

Tropevarmen gir seg, fellesferien tar slutt, har du hatt en bra sommer?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg har vært hjemme. Ekstra trygd ble brukt på klokker. Jeg har investert i busskort.

 

En helt ok sommer.

 

Hva har du gjort? Skal du begynne på jobb mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilke klokker har du kjøpt?

Jeg har bare vært hjemme, sett på serier og filmer på netflix, lest bøker og gått turer på fjellet. Jeg begynner ikke på jobb før begynnelsen av september.

Anonymkode: ab3e7...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har vært hjemme. Ekstra trygd ble brukt på klokker. Jeg har investert i busskort.

 

En helt ok sommer.

 

Hva har du gjort? Skal du begynne på jobb mandag?

Helt grei sommer, litt varmt og tørt, men det har i hvertfall vært en skikkelig sommer (noen år siden sist). Hvert hjemme og gjort veldig lite. Jobber ikke.

Anonymkode: ba25d...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har kjøpt mekaniske klokker. 4 stykker. Dyrt men moro. Jeg elsker mekaniske klokker. Skulle vært urmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Kjempeverdifull kunnskap å ta vare på urmaker.😊

Har vært hjemme og været har jo bare vært "bekymringsfullt bra ",men dessverre ikke helsa hele tiden. Virker som det med infeksjoner er kommet for å bli.

Alt virker veldig rart i dag og bekymringsfullt synes jeg i det store politiske bildet. Man blir lett urolig inne i seg.

Ut over det tenker jeg mye på hvordan jeg kan prøve å spare opp en liten " buffer" både mentalt og økonomisk slik alle ( iallefall de fleste iflg statistikker)andre mennesker får til. Årene som eventuelt måtte komme opp i alderdommen vil bli veldig utfordrende men noe kan man kanskje gjøre av innsparinger i det daglige. På mange måter er det en fordel å være enslig og verken ha eller ønske mye uteliv.

Men fortsatt skinner sola😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har vært hjemme. Ekstra trygd ble brukt på klokker. Jeg har investert i busskort.

En helt ok sommer.

Hva har du gjort? Skal du begynne på jobb mandag?

Hadde tre uker ferie i knallvær, litt hjemme, mye på hytta og en tur til et fast sted i Sverige. :) Så jobb i to uker og nå skal vi ha en ferieuke til. Sitter her med bare tær og ser ut på det som er en typisk trøndersommer - altså 10 grader og regn og lurer på hva vi skal finne på til uka. Men først skal jeg stikke bort på et kjøpesenter og høre om drop-in-frisøren har tid til å klippe meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har kjøpt mekaniske klokker. 4 stykker. Dyrt men moro. Jeg elsker mekaniske klokker. Skulle vært urmaker.

Det er faktisk utrolig kult! Samler du på dem, eller?

Anonymkode: ab3e7...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en varm sommer, vi skulle ha beiset huset, men avstod på grunn av varmen. Jeg har vært 1 uke på Kreta med barnebarnet på 16, og så en uke hjemme i stueveggen. Gubben og jeg sparer 2 uker til oktober - da drar vi til syden og dyrker livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt det noe særlig i sommer. Har slitt ekstra med å sove i denne langvarige varmen og det gjør mye på formen. Har vært mye for meg selv. Fikk en akutt time hos terapeuten på fredag og skal dit igjen på mandag. Nå tar jeg meg selv i nakken for og ikke å falle helt ned i kjelleren. Heldigvis så begynner den vanlige hverdagen min til mandag. Da skal jeg først på noen møter på jobben og så begynner jeg å jobbe den 17 august. Akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal klare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren har vært fin den. Vi har vært to uker på hytta på sørlandet, og det var jo artig å oppleve å ikke måtte forholde seg til vær.  Men jeg synes også at det har vært alt for varmt alt for lenge. 

Jeg synes alltid det er fint å begynne på jobb igjen.  Jeg er avhengig av rutiner for at livet mitt ikke skal skli ut.  Men er så veldig trøtt om dagen.  Jeg er frisk, så skjønner ikke helt hvorfor.  Håper det går over snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk utrolig kult! Samler du på dem, eller?

Anonymkode: ab3e7...2ba

Ja, jeg samler har rundt 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Ja, jeg samler har rundt 20 :)

Oj, såpass altså. Er jo en fin ting å samle på det.

Anonymkode: ab3e7...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...