Sillicious Skrevet 4. august 2018 Skrevet 4. august 2018 Etter 5 år så føler jeg meg klar.. Nå har jeg mer ting i orden enn den gang da med trening, jobb, studier og prøver å ha en litt meningsfylt hverdag etter arbeidstid også. Jeg var veldig dårlig av angsten i form av kvalme, det var nok til å sette meg helt ut.. Men da hadde jeg ikke noe struktur i hverdagen, så da hadde angsten mye rom å leke seg i. Jeg trapper ned et hakk på mandag, så er det noen som kan dele erfaringer med nedtrapping på denne medisinen?♡ Regner med jeg blir endel uvel og reagerer litt, men det skal jeg klare å holde ut, såvidt jeg forstår skal ikke den reaksjonen vare SÅ lenge (1-2 uker?). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 Skrevet 4. august 2018 Jeg har ingen erfaring å dele, men jeg vil ønske deg lykke til og si at jeg håper at det går bra. Anonymkode: ebe6b...cc0 0 Siter
Sillicious Skrevet 4. august 2018 Forfatter Skrevet 4. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen erfaring å dele, men jeg vil ønske deg lykke til og si at jeg håper at det går bra. Anonymkode: ebe6b...cc0 Tnåh, tusen takk for det!♡ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.