AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Etter noen psykoser merker jeg at hjernen min stadig leter etter sammenhenger og mønster. Er det vanlig? F.eks var jeg i et bryllup og moren til bruden liker cola og tar det meste seriøst, som meg, er jeg henne liksom... Anonymkode: 94e53...065 0 Siter
kupton Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Dette kalles identitetsforstyrrelse og er ganske vanlig ved psykoser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Ja, jeg opplever akkurat det samme som deg. Anonymkode: 1cf0b...682 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Tenkte slutte med depot, etter seks år, men kanskje det er feil timing når jeg føler det slik? Anonymkode: 94e53...065 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte slutte med depot, etter seks år, men kanskje det er feil timing når jeg føler det slik? Anonymkode: 94e53...065 Ja, det høres ut som veldig dårlig timing om jeg skal være helt ærlig med deg om det. Fint at du innser det selv. Det er anbefalt å bruke medisiner i minst 2 år etter at man opplevde siste periode med symptomer og ble symptomfri. Anonymkode: 1cf0b...682 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Jeg klarer aldri to år uten symptomer, men det skal en enorm trigger til for å få den skikkelig alvorlige psykosen som for 6 år siden sp vet ikke hvor nødvendig medisinene er Anonymkode: 94e53...065 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Jeg tror ikke en slik trigger vil skje igjen, og nå som jeg har vært gjennom det en gang før vil jeg jo også gjennomskue det.. Anonymkode: 94e53...065 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Men jeg klarer ikke Få hjernen til å slutte lete etter sammenhenger og mønster Anonymkode: 94e53...065 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Kanskje du og brudens mor er meningsfeller i mye. Kanskje er dere begge glad i mat eller liker samme kaffemerke. Kanskje synes dere begge sånne settinger med høytid eller kanskje begravelser er veldig vanskelige. Mange mennesker man ikke kjenner fra før kanskje. Lett å bare kaste seg over et smørbrød og glemme omgivelsene helt. Til andres moralske forargelse. Kanskje du bare " senser" litt mer enn andre og bærer mer tingene inne i deg. Hvorfor ikke snakke om disse situasjonene nærmere om du har en behandler å støtte deg til eller kanskje nærmeste pårørende som kan bidra med innspill. Det er ofte så veldig mange tolkninger av tingene synes jeg uten at jeg har vært annet en pasient og klient selv. Lykke til.😊 Anonymkode: 56dd4...994 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.