Gå til innhold

Er det så umulig å få seg venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har slite psykisk så lenge jeg kan huske, er nå 24, å sitter fortsatt uten venner, å sliter utrolig mye med det. For 2- 2, 1/2 år tilbake slutta jeg hos psykolog, ikke fordi jeg er frisk, men fordi jeg har ikke mer å snakke om etter såppas lang tid.. Kutta ut alle medesiner på flekken og det gikk faktisk utrolig bra en mnd. Jeg er ung ufør, ikke pga psyken, med pga ryggen, orker ikke å gå noe mer detaljer ang det.

Jeg har ikke alltid vert uten venner, jeg hadde mange venner før, men så begynnte psyken og ryggen å bli værre, å da forsvant alle.. Dette har vert siden jeg var 14, er nå 24 og har fortsatt ikke ei/en venninne/venn. Har prøvd ulike nettsider, gått på dagsenter i en god periode, men er ingen jevnaldrende (40+).

Er desverre heller ingen aktiviteter jeg kan melde meg på, da ikke kroppen fungerer som jeg vill. Er det noen som har vert i samme venneløse situasjon og funnet noen, eller er det bare å gi opp?

Anonymkode: 1d56f...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at i voksen alder får en venner via noe en har felles. Det finnes jo mange aktiviteter som ikke krever en helt frisk kropp. Felles aktivitet er nok nøkkelen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært og er fortsatt i samme situasjon som deg akkurat nå. Jeg tenker at man bare må fortsette å prøve å få venner selv om man opplever nederlag og ikke gi opp.

Anonymkode: 4443f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man kommer langt med å være glad og vennlig. Høflig interessert når andre prater og sånn. Jeg fikk en god venn på DPS, men det utviklet seg nok litt anderledes for han, for han ble forelsket i meg. Og jeg er ikke homofil. Men vi fleipa og lo, og hadde det skikkelig moro. 

Anonymkode: f69f1...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, kupton skrev:

Jeg tror at i voksen alder får en venner via noe en har felles. Det finnes jo mange aktiviteter som ikke krever en helt frisk kropp. Felles aktivitet er nok nøkkelen her.

Jeg ønsker ikke å legge ut alt om meg selv her, har snakket med leger, spesialister osv ang å skaffe meg en serriøs hobby, så det er ikke vits i å diskutere som jeg har skrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kommer langt med å være glad og vennlig. Høflig interessert når andre prater og sånn. Jeg fikk en god venn på DPS, men det utviklet seg nok litt anderledes for han, for han ble forelsket i meg. Og jeg er ikke homofil. Men vi fleipa og lo, og hadde det skikkelig moro. 

Anonymkode: f69f1...8e2

Det er jeg helt enig med! Jeg smiler, ler, fleiper, er glad hele tiden, høflig, hensynsfull og jeg vet ikke hva😅 Jeg har mange bekjente, så er liksom ikke det som er problemet heller. Uansett hvor jeg er, kommer jeg i snakk med noen. Jeg snakker også med alt og alle, hilser og sier farvell. Jeg lytter, kommer med råd om det ønskes.. Ja, jeg vet ikke hva mer jeg kan skrive😅

Uff ja, det kan skje desverre.. Håper dere fortsatt er venner den dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en hobby som du kunne tenkt deg å drive med? 

Anonymkode: c1135...a79

Det har jeg massevis av, men ingen jeg klarer å fullføre dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært og er fortsatt i samme situasjon som deg akkurat nå. Jeg tenker at man bare må fortsette å prøve å få venner selv om man opplever nederlag og ikke gi opp.

Anonymkode: 4443f...267

Ja, er det jeg prøver å tenke, men alle negative tanker dukker opp. Å det er det som gjør alt så vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...