Fionys Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Går det greit å ta ibux sammen med litium? 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 En sjelden gang ja. Tar du det fast må du regulere dosen med blodprøver. På psykiatrisk fikk jeg beskjed om å ikke ta Ibux med litium, men.. det tar et par uker før Ibux påvirker litium i blodet så å ta en Ibux ved mensen går greit slik jeg forstår det? Men blitt nektet Ibux på psykiatrisk 0 Siter
Fionys Skrevet 5. august 2018 Forfatter Skrevet 5. august 2018 4 minutter siden, elina777 skrev: En sjelden gang ja. Tar du det fast må du regulere dosen med blodprøver. På psykiatrisk fikk jeg beskjed om å ikke ta Ibux med litium, men.. det tar et par uker før Ibux påvirker litium i blodet så å ta en Ibux ved mensen går greit slik jeg forstår det? Men blitt nektet Ibux på psykiatrisk Kanskje jeg bare skal satse på at det går fint å ta ibux nå denne ene gangen. Sliter med senebetennelse og akkurat nå har jeg vondt i hele kroppen, paracet funker ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 17 minutter siden, elina777 skrev: En sjelden gang ja. Tar du det fast må du regulere dosen med blodprøver. På psykiatrisk fikk jeg beskjed om å ikke ta Ibux med litium, men.. det tar et par uker før Ibux påvirker litium i blodet så å ta en Ibux ved mensen går greit slik jeg forstår det? Men blitt nektet Ibux på psykiatrisk Hvorfor ble du nektet det når du var innlagt på psykiatrisk? Det høres rart ut egentlig og jeg ser ikke hvorfor du ikke skulle få det sett bort fra dersom du skulle ha en sykdom eller at interaksjonene mellom ibux og medisinen du gikk på som gjorde at du ikke tålte det da? Anonymkode: 0a5d2...b1f 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ble du nektet det når du var innlagt på psykiatrisk? Det høres rart ut egentlig og jeg ser ikke hvorfor du ikke skulle få det sett bort fra dersom du skulle ha en sykdom eller at interaksjonene mellom ibux og medisinen du gikk på som gjorde at du ikke tålte det da? Anonymkode: 0a5d2...b1f Vet ikke, for det skal være uskadelig å ta Ibux en gang i mnd på litium 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Det er vel for at jeg ikke skal gjøre det til vane 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 11 minutter siden, elina777 skrev: Vet ikke, for det skal være uskadelig å ta Ibux en gang i mnd på litium 3 minutter siden, elina777 skrev: Det er vel for at jeg ikke skal gjøre det til vane Ok, skjønner. Synes uansett at det er en merkelig grunn for å nekte noen smertestillende når de har vondt. Fikk du noe annet da? Anonymkode: 0a5d2...b1f 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Paracet som jeg trodde ikke ville hjelpe så jeg ble veldig fortvilet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 4 minutter siden, elina777 skrev: Paracet som jeg trodde ikke ville hjelpe så jeg ble veldig fortvilet Skjønner. Men bra at de var fornuftige nok til å tilby deg noe annet da. Anonymkode: 0a5d2...b1f 0 Siter
kupton Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 En 3-4 dagers kur ved en akutt skade/senebetennelse går greit. Bruk over lengre tid krever nye serumkonskontroller og dosetilpassing av Litium. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.