Tom-Hugo Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 når jeg drikker alkohol (drakk 3 glass vin i går kveld) får jeg etter noen timer en smertefull kul i ganen .smertene sprer seg oppover mot tinningen,kan også få det om natta når det er varmt på soverommet,smertene kan vare fra en time til fem timer.har hatt disse plagene i 23 år. har vært i ct-røntgen ,mr-røntgen ,vært hos øre-nese-hals spesialist,kjevespesialist og forskjellige tannleger og leger men ingen finner ut hva det kan være. noen ide om hva det kan være? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 12 minutter siden, Tom-Hugo skrev: når jeg drikker alkohol (drakk 3 glass vin i går kveld) får jeg etter noen timer en smertefull kul i ganen .smertene sprer seg oppover mot tinningen,kan også få det om natta når det er varmt på soverommet,smertene kan vare fra en time til fem timer.har hatt disse plagene i 23 år. har vært i ct-røntgen ,mr-røntgen ,vært hos øre-nese-hals spesialist,kjevespesialist og forskjellige tannleger og leger men ingen finner ut hva det kan være. noen ide om hva det kan være? Er kulen øm/smertefull? Anonymkode: b23fd...ab2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Sjekk denne, nest nederste innlegg https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144109741-au-hva-er-dette/ Anonymkode: b23fd...ab2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 Skrevet 5. august 2018 Tuller du eller? Du har vert gjennom alle de undersøkelsene og ingen lege har ennå klart å finne ut hva kulen er? Det er jo et mysterium og utrolig rart såfall. Anonymkode: 8405e...097 0 Siter
Tom-Hugo Skrevet 6. august 2018 Forfatter Skrevet 6. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kulen øm/smertefull? Anonymkode: b23fd...ab2 er så ondt at jeg ikke klarer i sitte i ro,må ut å gå når jeg får den..er mindre ondt å sage av fingrene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.