Gå til innhold

Sinna enda?

Gjest lillesintemeg

Anbefalte innlegg

Gjest lillesintemeg

Hvor lang tid tar det før sinnet forsvinner? Vil det noengang bli borte?

Jeg ser jo at mange klarer å komme seg videre, og ære være dem for det.:-) Jeg sliter også med å komme videre,for sinnet mitt er der hele tiden.

Han ødela barna,han ødela foreldrene til barna, og likevel påstår han at det er dem som lyver? Er det virkelig slik det vil være?

Hvis jeg kaller ham en pedofil psykopat,har jeg rett da? For en som bare lyver hele tiden, en som nekter å ta ansvar for det han har gjort,er vel psykopat? Og pedofil er han jo. DET vet vi jo.

Det som er vondt,syns jeg,er at så altfor mange slike saker blir henlagt. Og nå skal jo straffene gå ned og. Har de ikke for liten straff fra før? JO,det har de. Så nå må folk begynne å tenke litt.

Men til alle dere som er her, stå på.......................

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44381-sinna-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt sinna, men det tar ikke helt overhånd lengre. Eller, først var jeg jo ikke sinna engang, bare redd. Så etterhvert ble jeg sinna og forbanna, og full av f... Ikke søren om jeg skulle la det ødelegge for meg, liksom.

Men, det forandrer seg jo hele tiden. Noen ganger er jeg sint, noen ganger redd og noen ganger bare lei meg. Ikke bare på egne vegne, men også på vegne av ei som ikke lengre kan være hverken sinna, redd eller lei seg.

Synes du skal la deg selv få lov til å være sint, og du har lov til å kalle ham hva du vil. Bare ikke la det fylle all din tid. Du skal ha tid til deg selv også.

Og ja, jeg er helt enig i at straffene er feil. Det er riv ruskende galt at ikke det gjøres mer for å beskytte samfunnet mot slike mennesker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44381-sinna-enda/#findComment-167148
Del på andre sider

Kjære deg,

Det er klart du er sint. Det har du all rett til å være. Problemet blir vel når du selv ikke vil være sint, men er det likevel. Når sinnet "kommer i veien".

Han er nok alle de tingene du kaller ham, og flere til.

Likevel er det kanskje en idé å forsøke å flytte fokus vekk fra ham, og tilbake på "hva som er godt for deg". Du kan aldri "gjøre ham normal", vennen. Ingen straff vil være "ille nok" som hevn.

Den beste hevnen du kan ha, det er å gjøre deg selv gla'!

Det kommer ikke noe godt ut av å tenke på ham. Da vil hans f*enskap forfølge deg, og den makten over deg bør du ikke gi ham.

Jeg VET godt at alt dette er mye lettere sagt enn gjort. Synes du er FLOTT som klarer å holde deg selv og dine samlet.

Sender deg masse klemmer!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44381-sinna-enda/#findComment-167168
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...