Gå til innhold

Sykelig sjalusi ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er samboer med en mann som har bakgrunn som yrkesfotograf. Han har den siste tiden fotografert unge jenter med og uten klær på hobbybasis, og jeg er ikke komfortabel med dette. Han får ikke betalt for dette, det er kun på gøy. Min samboer er passert middagshøyden og vel så det, og han har aldri før vært opptatt av dette i de syv årene vi har vært sammen. jeg har også tatt ham flere ganger i å lyve om småting vedr dette, og jeg er som følge av dette blitt mistenksom og har mistet tillit til ham. Han sier at han lyver fordi jeg ikke takler at han sier sannheten, selv om det gjelder småting. . Jeg har aldri før opplevd å være sjalu, men nå kjenner jeg virkelig på vonde følelser med at han er i såpass intime situasjoner med andre damer, som attpåtil er mye yngre enn meg. Han er utdannet fotograf, og jeg forstår at han tar bilder av personer, også unge jenter. Jeg har satt krav om at de skal være påkledde. Er jeg urimelig? Han sier jeg er sykelig sjalu, og at jeg trenger å søke proffesjonell hjelp for dette .

Anonymkode: 1d0c1...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg synes du er litt streng her om jeg skal være helt ærlig. Jeg kjenner hobbyfotografer som tar bilde av nakne jenter, og jeg regner med det er ganske ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Athene30 skrev:

Ingenting. Han samler dem i databasen sin, og jentene får selvsagt tilgang til alle bildene og kan bruke den fritt..

Hva skal de bruke bildene til?

Anonymkode: 51123...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, Athene30 skrev:

Ingenting. Han samler dem i databasen sin, og jentene får selvsagt tilgang til alle bildene og kan bruke den fritt..

Da hadde jeg også reagert. Hadde det vært i forbindelse med et prosjekt eller noe slik så hadde jeg ikke hatt problemer med det. Men når det er helt retningsløst så gir det lite mening. 

Jeg synes du er sjalu men ikke sykelig. Jeg hadde også reagert.

Anonymkode: 2eba1...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det vært et prosjekt eller en spesifikk jobb hadde det vært noe helt annet. Vil jo ikke være urimelig mot han, men klarer ikke å se poenget med dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...