Gå til innhold

Dere som er samboere/ gifte, hvor fort gikk dere frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Flyttet sammen etter ca to år. Giftet oss etter ytterligere fire. Fikk barn tre år senere. Altså ni år etter at vi møttes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid gikk det før dere flyttet sammen / giftet dere? 

 

Anonymkode: 71d1b...054

Fem år.

Anonymkode: e9c00...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk på skole sammen og bodde i samme bygg helt fra vi ble sammen. Flyttet mer eller mindre samnen etter ett år (delte da leilighet med 4 andre), og flyttet sammen året etter. Giftet oss etter det året, altså 3 år etter at vi ble sammen. Ventet ytterligere 5 år før første barnet kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flyttet uofisielt sammen etter 2 møtet. (snakket på nett i 1 1/5 år) Ikke planlagt, men krise situasjon. Hun skulle bo her til hun fant egen bolig (noe som aldri skjedde, så nå har vi bodd sammen i 2 år)

Anonymkode: 4c8e9...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Gang: var bare 16 da vi bl e sammen, tok 8 år før vi flyttet sammen, 6 år senere ble vi gift og fikk barn, 5 år etter det ble vi skilt.

2. Gang: møttes for 13 år siden, flytter sammen neste sommer etter planen, ingen barn. Men hadde det ikke vært for mine særkullsbarn hadde vi flyttet sammen for mange år siden altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var kjærester ett år før vi forlovet oss. Vi var forlovet ett år før vi giftet oss. Flyttet først sammen da. Fikk barn to år etter at vi giftet oss. Var da 24 og 25 år. Har nettopp hatt sølvbryllup. 😊

Anonymkode: 1c9de...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

On an off dating i 8 mndr etter at vi traff hverandre via datingside på nett. Mye mailing i den perioden og prating på tlf pga avstand.

Jeg kjøpte bolig og inviterte ham med til å flytte sammen samme dag etter 8 mndr. Giftet oss etter 2 år. Vært sammen i 10 år siden i traff hverandre første gang.

Anonymkode: be4e2...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 2.27, Soletti skrev:

4-5 måneder så sto navnet hans på postkassa og ett år etterpå ble vi gift. Angrer ikke :) 

Det skal sies at mine barn var de som presset på for giftemålet. De er veldig glad i stefaren sin og han i de og selv om de var store når han kom ser han på de som sine barn. Det er jo de barna jeg har i livet mitt sier han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært samboer en gang i livet mitt og det varte i 16 år. Hadde også en kjæreste som flyttet så og si inn til meg, men han ville ikke kalle oss samboere. Men han brukte leiligheten min og bodde i den..... Godt det er over... Håper på å få meg et nytt samboerforhold med kjæresten min. Og et forhold som varer evig. 

Anonymkode: 71d1b...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Vi ble sammen etter to uker. Gift etter to år. Og nå har vi vært gift i snart seks år. Ingen barn, foreløpig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Får inntrykk av at en del flytter forholdsvis tidlig sammen. Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 måneder. Er ganske mange som spør om hvorfor vi ikke er flyttet sammen. Jeg er klar til å flytte sammen men han vil vente med det en stund til. 

Anonymkode: 71d1b...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ett lengre samboerforhold bak meg, og vi flyttet sammen et år etter vi ble kjærester, og fikk barn kort tid etter det. Vi hadde kjent hverandre i 5-6 år før vi ble kjærester. 

Jeg har det ikke travelt i mitt nye forhold som har vart et lite halvår. Jeg bor godt i min nye leilighet og han i sin, og vi er ikke i nærheten av å snakke om å flytte sammen. Vi er masse sammen, nesten hver eneste gang vi har mulighet. Jeg syns egentlig det er veldig godt å ikke finne han i huset når jeg kommer hjem, men heller lengte etter han og glede meg til vi sees :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble sammen, forlovet, gift og fikk barn på under 2 år så det gikk litt unna i svingen, men det har gått bra 😄

Anonymkode: 7a9b1...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...