AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Den ene ansatte på avdelingen sa at jeg virker som en veldig reflektert person som har mye å komme med. Jeg synes at det var utrolig fint sagt av ham og det betydde mye for meg å høre han si det. Vi diskuterte psykiatrien, diagnoser og selvmordsforsøket mitt. Jeg følte bare for å dele det med noen. Anonymkode: 43d1b...b5f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Ja, det var fint sagt og det var hyggelig å høre sikkert. Det er nok ikke uten grunn han sa det, så det skal du ta til deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 19 timer siden, Nicklusheletida skrev: Ja, det var fint sagt og det var hyggelig å høre sikkert. Det er nok ikke uten grunn han sa det, så det skal du ta til deg Takk. Anonymkode: 43d1b...b5f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.