Gå til innhold

Neseblod pga. Nozinan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Legen har skrevet ut Nozinan pga. smerter og innsovningsproblemer. Etter to dager med 25 mg. hver kveld har jeg begynt å blø neseblod. Dette har jeg gjort én gang tidligere i løpet av 33 år. Kan neseblodet være en bivirkning, eller er det tilfeldig? 

Anonymkode: db215...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min personlige mening er at alle vet at de kan spørre legen. Årsaken til at man har et forum er at man skal kunne få svar litt ut over dette.

Det er faktisk ikke helt utenkelig at det finnes en sammenheng. Nozinan utvider de små blodkarene, til dels ganske betydelig. I nesen kan dette føre til både tett nese og teoretisk sett også neseblod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør med legen som skrev ut resepten til deg? H*n vet det nok.

Anonymkode: a8a6b...ad6

Har du prøvd å ringe til et legekontor? Jeg tror det er lettere å få statsministeren på tråden enn fastlegen. 

Anonymkode: db215...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...