Gå til innhold

Og hvorfor skal "vi andre" bli utsatt for en viss person her inne som bare skriver usammenhengende piss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare lurer. Jmfr. Tråden "I kveld..."

Dette spørsmålet er til den som spurte meg (Trådstarter av "I kveld...") om hvorfor dere andre skal bli utsatt for spesifikke innlegg av typen " I kveld hadde lyst til å være selvdestruktiv, men gjorde det ikke", osv. 

 

Anonymkode: 84362...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg forstår at det kan være et irritasjonsmoment men jeg synes vi skal skrape frem litt romslighet. Det gjøres slik jeg ser det ikke av irritasjon eller provosering men er grunnet sykdom.

Anonymkode: e77f5...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår at det kan være et irritasjonsmoment men jeg synes vi skal skrape frem litt romslighet. Det gjøres slik jeg ser det ikke av irritasjon eller provosering men er grunnet sykdom.

Anonymkode: e77f5...14f

Nettopp! Hva da med meg? Er ikke min oppførsel også også grunnet sykdom? 

Men det er tydelig diskriminering her. Noen får holde på som dem vil, mens andre ikke får.

Anonymkode: 84362...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer. Jmfr. Tråden "I kveld..."

Dette spørsmålet er til den som spurte meg (Trådstarter av "I kveld...") om hvorfor dere andre skal bli utsatt for spesifikke innlegg av typen " I kveld hadde lyst til å være selvdestruktiv, men gjorde det ikke", osv. 

 

Anonymkode: 84362...fc9

For to timer siden informerte du om at du skulle slutte å skrive mer på dol og forlate forumet for godt. Hva gjorde at du ombestemte deg?

For øvrig er jeg overbevist om at du forsto at det var det å "hyle ut om din selvdestruktivitet", - slik du også nå har gjort i flere dager, som aldri har vært akseptert oppførsel på dette forumet. Du klagde over at du ikke kunne gå mer i detalj enn å si at du hadde hatt lyst til å skade deg men hadde latt det være. Det er ingen som er i mot at du skriver at du har hatt lyst å skade deg men har latt være, det noen av oss mener bør nektes er ditt ønske om å bruke dette forumet til destruktiv utagering 

 

Anonymkode: 7eb09...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var faktisk IKKE den personen som hylte ut sin selvdestruktivitet "i flere dager" her. Den personen har blitt innlagt. Skriv en melding til admin og forhør deg, så får du vite at det ikke var meg. 

Grunnen til at jeg fortsatt skriver er at jeg føler et behov for å svare dere som svarer meg. Tråden/temaet er altså for mitt vedkommende ikke over. Derfor skriver jeg inntil jeg føler at jeg har fått fram mitt poeng. 

Ps! DU svarte ikke på spørsmålet mitt, så hvorfor skriver du? 

Anonymkode: 84362...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på trådene du har startet så har du en aggressiv måte å uttrykke deg på og da kan det være vanskelig å ta deg seriøst. Noen ganger så blir det du skrive veldig lite saklig og da blir det enda mindre sannsynlig å bli tatt seriøst.

De aller fleste her inne er hyggelige og svarer så godt de kan ut i fra deres erfaringer og kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...