Gå til innhold

Vond lukt og smerter etter spiral


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jente på 19 her.

Jeg satt inn hormonspiral for 2,5 uker siden og har hatt utrolig sterke mensensmerter den første uken, og blødninger siden da. Var hos legen og tok crp for en uke siden fordi jeg hadde så vondt og mistenkte infeksjon, men alt var bra. Nå i dag har jeg fått en vond lukt der nede, noe jeg ikke har kjent tidligere verken før eller etter spiralen ble satt inn. Er det da mulig det kan være infeksjon? Jeg har jo hørt at vond lukt kan være BV, men jeg klarer ikke å lukte noe fisk eller rekelignende lukt. Det er en stram lukt, og i dag fikk jeg også tilbake sterke smerter igjen. Anbefaler du at jeg drar så snart som mulig til legen igjen? 

Kan også nevne at jeg hadde sex for 2 dager siden. 

Takk på forhånd for svar! 

Anonymkode: a4e95...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Stram lukt fra skjeden som ikke er det typiske for bakteriell vaginose (fiske/rekelukt) tyder ikke i noen bestemt retning. Hvis du har vært sjekket og ikke har feber, så synes jeg at du kan se det an til etter neste menstruasjon. Ta Ibux og paracet ved smerter. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...