Gå til innhold

Hjelp


Hannahalsa

Anbefalte innlegg

Hei. Idag så merket jeg at det klødde nedentil. Helt nederst ved skjeden på huden utenfor der. Det var en rød kul. Jeg trodde det kunne være en kvise, så jeg prøvde å sprekke den! Det kom bare veldig mye klar væske ut, VELDIG mye hver gang jeg presset på den. Jeg presset så mye at det ble til et lite sår å det gjør så sinnsykt vondt for det er et åpent sår på en måte. Så hver gang jeg kommer borti med trusa eller bindet så stikker det å gjør veldig vondt! Jeg har mensen og har gått med bind i noen dager nå. Kan det være derfor kulen har komt? Er veldig redd for at det kan være herpes. Men da tror jeg at jeg hadde hatt utbrudd for mange år siden! Har fast partner. Hva kan det komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er veldig vanskelig å stille en diagnose uten å undersøke deg. Hvis det kom ut mye klar væske og bare var en enkelt kul, så er det neppe herpes, men kanskje -som du sier- en kvise, altså lokal betennelse. God bedring. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...