Gå til innhold

Fikk gode råd her inne forrige uke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har slitt så lenge med følelser som var i ferd med å gjøre meg syk i sommer. Jeg har fått mange råd, men spesielt to av de har hjulpet meg betydelig mye nå: 

ikke tillate meg å kverne på temaer som gir meg vanskelige følelser, og ikke fortape meg i følelser. 

Jobber knallhardt med saken, og det fungerer rimelig godt så langt. Har stoppet meg selv i å gruble flere ganger. Noen ganger har jeg dog mislyktes, men jeg prøver å ikke la det få ødelegge nå - jeg prøver heller å reise meg. 

Utrolig at følelser kan ha så stor makt over en.. 

Anonymkode: 1087a...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har slitt så lenge med følelser som var i ferd med å gjøre meg syk i sommer. Jeg har fått mange råd, men spesielt to av de har hjulpet meg betydelig mye nå: 

ikke tillate meg å kverne på temaer som gir meg vanskelige følelser, og ikke fortape meg i følelser. 

Jobber knallhardt med saken, og det fungerer rimelig godt så langt. Har stoppet meg selv i å gruble flere ganger. Noen ganger har jeg dog mislyktes, men jeg prøver å ikke la det få ødelegge nå - jeg prøver heller å reise meg. 

Utrolig at følelser kan ha så stor makt over en.. 

Anonymkode: 1087a...60e

Jeg vet ikke hva du sliter med men jeg tror du er på en godt veg. Lykke til videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så godt å høre at du har fått hjelp her inne. Å dele tanker kan ha stor betydning det. Takk for at du deler de rådene som har hjulpet deg og. De kan nok og er nok til hjelp for meg og mange andre her inne.

Anonymkode: 7797a...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har slitt så lenge med følelser som var i ferd med å gjøre meg syk i sommer. Jeg har fått mange råd, men spesielt to av de har hjulpet meg betydelig mye nå: 

ikke tillate meg å kverne på temaer som gir meg vanskelige følelser, og ikke fortape meg i følelser. 

Jobber knallhardt med saken, og det fungerer rimelig godt så langt. Har stoppet meg selv i å gruble flere ganger. Noen ganger har jeg dog mislyktes, men jeg prøver å ikke la det få ødelegge nå - jeg prøver heller å reise meg. 

Utrolig at følelser kan ha så stor makt over en.. 

Anonymkode: 1087a...60e

Så flott at du stopper deg selv i grublingen. 

Kom plutselig på at et alternativ evt. kan være at du innfører fast grubletid igjen?

Anonymkode: 7d263...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flott at du stopper deg selv i grublingen. 

Kom plutselig på at et alternativ evt. kan være at du innfører fast grubletid igjen?

Anonymkode: 7d263...89d

Nei, det er ikke noe alternativ lenger, men takk likevel:) 

Anonymkode: 1087a...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en beundringsverdig å mestre det, og godt at du har fått hjelp her inne. Det er så hyggelig når neon skriver nettopp sånne positive tilbakemeldinger :).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...