Gå til innhold

Litium gjorde meg til ei jævla dum dørmatte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men nå som jeg er uten tørr jeg si ifra og si min mening om ting. Og slipper drikke 5 liter om dagen. 

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Leit å høre. Noen får jo dessverre plagsomme bivirkninger av noen medisiner. Men hvordan føler du at det går uten litium da? Bra eller dårlig eller?

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var tøft i begynnelsen, men nå går det bra. Så får en bare se hvor lenge det holder. 

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trodde traumene etter å ha klikka verbalt på folk hadde gjort meg konfliktsky, men det vR altså litium i store doser

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var tøft i begynnelsen, men nå går det bra. Så får en bare se hvor lenge det holder. 

Anonymkode: 58a43...6d8

Fint å høre, men jeg håper at dersom det blir slik at du får et tilbakefall av å slutte så tar du kontakt med behandleren din i psykiatrien og vurderer om du skal begynne på litium igjen eller en annen medisin som hjelper på de symptomene som du opplever?

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint å høre, men jeg håper at dersom det blir slik at du får et tilbakefall av å slutte så tar du kontakt med behandleren din i psykiatrien og vurderer om du skal begynne på litium igjen eller en annen medisin som hjelper på de symptomene som du opplever?

Anonymkode: d87bf...e18

Ja, må dessverre det

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og bli ei dørmatte igjen som driter ukontrollert og drikker seks liter brus om dagen

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men etter at en healer gikk inn i hodet mitt og sa jeg ikke ville bli så plaget lenger vil jeg kanskje klare meg med lamictal?

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, må dessverre det

Anonymkode: 58a43...6d8

Det er bra.

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men etter at en healer gikk inn i hodet mitt og sa jeg ikke ville bli så plaget lenger vil jeg kanskje klare meg med lamictal?

Anonymkode: 58a43...6d8

Det aner jeg ikke dessverre, men du burde ta det opp med behandleren din i psykiatrien, han eller hun har garantert svaret og vet også hva du burde gjøre med det. Lykke til.

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det aner jeg ikke dessverre, men du burde ta det opp med behandleren din i psykiatrien, han eller hun har garantert svaret og vet også hva du burde gjøre med det. Lykke til.

Anonymkode: d87bf...e18

Nei, han vet ikke noe om healere 

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Healeren fikset nakken min. Ikke vært vond siden han klemte på den for noen mnd siden. Og tror jeg har gått fra bp1 til bp2 mot min vilje. Kanskje bp0 også. Uten litium. Vi får se

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Healeren fikset nakken min. Ikke vært vond siden han klemte på den for noen mnd siden. Og tror jeg har gått fra bp1 til bp2 mot min vilje. Kanskje bp0 også. Uten litium. Vi får se

Anonymkode: 58a43...6d8

Hva er BP0?

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null bipolar vil jeg tro.

Litium var ikke noe for meg heller. I starten funket det, men for å få det opp i en effektiv dose måtte jeg øke da jeg fikk depresjonssymptomer. Ble bare flat og fikk skjelvinger på hendene så jeg sleit med å tegne. Lamictal+Brintellix+Quetiapin er det jeg har gått på de siste årene. Funker ikke så bra som ønskelig, men veldig mye bedre en ingenting. Husker hvor dårlig jeg kunne bli før jeg fikk stemningsstabiliserende. Det vil jeg helst glemme. BP0 hadde jeg vært glad for tror jeg. Så kunne jeg kuttet ut div medisiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Null bipolar vil jeg tro.

Litium var ikke noe for meg heller. I starten funket det, men for å få det opp i en effektiv dose måtte jeg øke da jeg fikk depresjonssymptomer. Ble bare flat og fikk skjelvinger på hendene så jeg sleit med å tegne. Lamictal+Brintellix+Quetiapin er det jeg har gått på de siste årene. Funker ikke så bra som ønskelig, men veldig mye bedre en ingenting. Husker hvor dårlig jeg kunne bli før jeg fikk stemningsstabiliserende. Det vil jeg helst glemme. BP0 hadde jeg vært glad for tror jeg. Så kunne jeg kuttet ut div medisiner...

Er det en diagnose? Trodde det bare fantes BP1 og BP2? Hva er diagnosekriteriene for å bli diagnostisert med BP0? Vet du det?

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det en diagnose? Trodde det bare fantes BP1 og BP2? Hva er diagnosekriteriene for å bli diagnostisert med BP0? Vet du det?

Anonymkode: d87bf...e18

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du?

Anonymkode: 58a43...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du?

Anonymkode: 58a43...6d8

Nei? Det har jeg vel heller aldri sagt heller?

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, FjellOgDalar skrev:

BP-NULL = NULL Bipolar Lidelse. Altså: Frisk med andre ord. At man ønsker seg dit er jo forståelig.

Åja. Takk for forklaringen.

Anonymkode: d87bf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...