Gå til innhold

Har du tegnet beskyttelse på deg selv når du var syk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg hadde mange tvangstanker så lagde jeg usynlige sider på nettet som sa "Jesus vet att jeg elsker han, og att det er satan som setter tanker i hodet mitt, og prøver å ødelegge meg" Jesus beskytt de jeg er glad i osv.

 

Ba og ba, men fikk aldri roen. Så prøvde jeg å tegne kors og skrive Jesus o.l på brystkassen. Har du hatt noe lignende?

Nå tror jeg ikke på Jesus lengre. Ikke i det hele tatt faktisk. Jeg var syk med disse tvangstankene i allefall i 2 år, så hvis jeg ba tusen ganger om dagen, om att Jesus skulle fjerne de tvangstankene som Satan implanterte, så blir det 700000 bønner.  Så bønn feilet 700000 ganger.

 

AP hjalp, men nå begynner jeg å bli overtroisk og redd igjen....

 

Anonymkode: 65617...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg hadde mange tvangstanker så lagde jeg usynlige sider på nettet som sa "Jesus vet att jeg elsker han, og att det er satan som setter tanker i hodet mitt, og prøver å ødelegge meg" Jesus beskytt de jeg er glad i osv.

 

Ba og ba, men fikk aldri roen. Så prøvde jeg å tegne kors og skrive Jesus o.l på brystkassen. Har du hatt noe lignende?

Nå tror jeg ikke på Jesus lengre. Ikke i det hele tatt faktisk. Jeg var syk med disse tvangstankene i allefall i 2 år, så hvis jeg ba tusen ganger om dagen, om att Jesus skulle fjerne de tvangstankene som Satan implanterte, så blir det 700000 bønner.  Så bønn feilet 700000 ganger.

 

AP hjalp, men nå begynner jeg å bli overtroisk og redd igjen....

 

Anonymkode: 65617...92a

Nei, ikke jeg, men tror ikke religiøse vrangforestillinger er uvanlig ved psykose. 

Går du oppfølging av noen nå? Håper du sier fra til noen, fastlege hvis du ikke får oppfølging av andre for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Villanda skrev:

Nei, ikke jeg, men tror ikke religiøse vrangforestillinger er uvanlig ved psykose. 

Går du oppfølging av noen nå? Håper du sier fra til noen, fastlege hvis du ikke får oppfølging av andre for tiden.

Nei, jeg får ikke oppfølging nå. Men fastlegen har sagt jeg skal si fra hvis det blir verre, og hvis økningen av AP ikke hjelper. For noen måneder siden så ble jeg henvist til. døgnavdeling på DPS, men jeg skrev meg ut med en gang. I ettertid ser jeg det var dumt.

Anonymkode: 65617...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg får ikke oppfølging nå. Men fastlegen har sagt jeg skal si fra hvis det blir verre, og hvis økningen av AP ikke hjelper. For noen måneder siden så ble jeg henvist til. døgnavdeling på DPS, men jeg skrev meg ut med en gang. I ettertid ser jeg det var dumt.

Anonymkode: 65617...92a

Var du i kontakt med fastlegen nå? Nylig du økte ap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg får ikke oppfølging nå. Men fastlegen har sagt jeg skal si fra hvis det blir verre, og hvis økningen av AP ikke hjelper. For noen måneder siden så ble jeg henvist til. døgnavdeling på DPS, men jeg skrev meg ut med en gang. I ettertid ser jeg det var dumt.

Anonymkode: 65617...92a

Ok. Godt å høre at du har fastlegen din dersom du skulle bli verre for deg. Jeg håper at du velger å ta kontakt dersom du skulle trenge det? Jeg har i alle fall inntrykk av at du har ganske høyt symptomtrykk akkurat nå sett ut i fra det som du skriver her, stemmer det eller? Hvilken diagnose har du om jeg kan spørre? Schizofreni eller psykose eller noe annet?

Anonymkode: 59b93...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Villanda skrev:

Var du i kontakt med fastlegen nå? Nylig du økte ap?

Ja, i går, og skulle øke da. Kunne bare sende melding så ville jeg få ny time raskt.

Anonymkode: 65617...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Godt å høre at du har fastlegen din dersom du skulle bli verre for deg. Jeg håper at du velger å ta kontakt dersom du skulle trenge det? Jeg har i alle fall inntrykk av at du har ganske høyt symptomtrykk akkurat nå sett ut i fra det som du skriver her, stemmer det eller? Hvilken diagnose har du om jeg kan spørre? Schizofreni eller psykose eller noe annet?

Anonymkode: 59b93...f35

Har schizofreni diagnose ja.

Anonymkode: 65617...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har schizofreni diagnose ja.

Anonymkode: 65617...92a

Ok. Jeg håper som sagt at du får og tar i mot den hjelpen som du trenger akkurat nå.

Anonymkode: 59b93...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg håper som sagt at du får og tar i mot den hjelpen som du trenger akkurat nå.

Anonymkode: 59b93...f35

Jo, takk for det. Jeg har allerede begynt med mer AP, så da får jeg håpe det ordner seg. Ellers så virket det på legen som jeg kunne være aktuell for behandling, om det ikke stabiliserer seg.

Anonymkode: 65617...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, takk for det. Jeg har allerede begynt med mer AP, så da får jeg håpe det ordner seg. Ellers så virket det på legen som jeg kunne være aktuell for behandling, om det ikke stabiliserer seg.

Anonymkode: 65617...92a

Godt å høre.

Anonymkode: 59b93...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...