Gå til innhold

Noen som har hatt eller er bipolar eller schizoaffektiv og er manisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt eller er bipolar eller schizoaffektiv lidelse og er manisk? Både jeg og min behandler på akuttpsykiatrisk avdeling der jeg er innlagt nå tenker at jeg har schizoaffektiv og er manisk nå fordi jeg har veldig mange tanker og ting å si, jeg snakket også sammenhengende i 8 timer i går i følge miljøpersonalet på avdelingen og jeg er også veldig oppløftet i humøret.

Hvordan arter mani seg hos dere? Kjenner dere dere eventuelt igjen i det som jeg beskriver?

Anonymkode: 82667...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Healer? hehe. Det er vel en like nøyaktig vitenskap som grafologi eller skosålespådom.

Hvis healing funket, hadde jeg vært den første til å banke på døra til nærmeste utøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bipolar og maniene mine er som du beskriver med økt tankevirksomhet, taletrang og hevet stemningsleie.

Anonymkode: 3b544...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, elina777 skrev:

Er ikke manisk nå og blir aldri manisk igjen pga en jævla healer :(

Du ønsker å bli manisk igjen altså? Jeg ser for så vidt det, men jeg synes også at det er litt ubehagelig egentlig. Man får jo aldri fred fra alle tankene og all snakkingen og energien som man føler på.

Anonymkode: 82667...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Healer? hehe. Det er vel en like nøyaktig vitenskap som grafologi eller skosålespådom.

Hvis healing funket, hadde jeg vært den første til å banke på døra til nærmeste utøver.

Sant det.

Anonymkode: 82667...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bipolar og maniene mine er som du beskriver med økt tankevirksomhet, taletrang og hevet stemningsleie.

Anonymkode: 3b544...eb2

Ok. Takk for svar. Da er det vel stor sannsynlighet for at vi tenker rett og at jeg er både schizoaffektiv og manisk nå?

Anonymkode: 82667...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ønsker å bli manisk igjen altså? Jeg ser for så vidt det, men jeg synes også at det er litt ubehagelig egentlig. Man får jo aldri fred fra alle tankene og all snakkingen og energien som man føler på.

Anonymkode: 82667...3c0

Største kicket i mitt liv. Unner alle det. Nå får jeg det aldri igjen. Jævla healeren drepte meg. Han var nok en demon. Tok maniene. Bevarte depresjonene

Anonymkode: a9652...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så syns han vekta mi var bra som den var så går ikke ned i vekt mer nesten hadde rast ned før han tok på meg så jeg dør snart av høyt blodtrykk. Kan like gjerne selge huset og leve livets glade dager de få årene jeg har igjen.

Anonymkode: a9652...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Største kicket i mitt liv. Unner alle det. Nå får jeg det aldri igjen. Jævla healeren drepte meg. Han var nok en demon. Tok maniene. Bevarte depresjonene

Anonymkode: a9652...404

Sånn er det for meg og. Leit å høre.

Anonymkode: 82667...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men drar på zumba i dag så fårn se

Anonymkode: a9652...404

Så bra. Lykke til, håper at det hjelper.

Anonymkode: 82667...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...