Gå til innhold

spennende litt skumle parasomni episoder (hvor er jeg, hvem er jeg?)


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg opplevde det to ganger når jeg våknet i natt. jeg stresser for tiden. det er nokk derfor jeg opplever de parasomniene. det er spennende. jeg klarer ikke å huske hvordan leiligheten min er, og jeg husker ikke hvor jeg bor i disse korte episodene. i natt skjedde det 2 ganger at jeg våknet med hodet vendt mot veggen og jeg stirret på veggbildet. det kjennte jeg igjen. mens jeg ikke klarte å huske hvor jeg var og hvordan omgivelsene bak meg såg ut, fordi jeg såg for meg at jeg var i en lang gang med kvadratiske mønstre i. det var som et eventyr. hvar andre her opplevd sånne "sleep drowsiness" parasomnier før?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri opplevd det selv, nei. Har du en behandler i psykiatrien du kan snakke med om disse opplevelsene?

Anonymkode: f6b85...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd det selv, nei. Har du en behandler i psykiatrien du kan snakke med om disse opplevelsene?

Anonymkode: f6b85...4df

nei. men jeg skal til fast helsesjekk hos fastlegen på onsdag. jeg kan ta det opp med henne da. i tillegg så får jeg sånne opplevelser på ettermiddagslurer. da når noen kommer inn, kan jeg være så rar at jeg snøvlesnakker fordi jeg har da vansker en liten stund med å snakke og må gi ekstra på for å kunne snakke og ikke bare si "eveeeveee". det er litt morsomt. jeg går på antidepprisiva. det har jeg lest kan gi parasomnier. jeg ser figurer i taket av de parasomniene, og kan høre en mann snakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

nei. men jeg skal til fast helsesjekk hos fastlegen på onsdag. jeg kan ta det opp med henne da. i tillegg så får jeg sånne opplevelser på ettermiddagslurer. da når noen kommer inn, kan jeg være så rar at jeg snøvlesnakker fordi jeg har da vansker en liten stund med å snakke og må gi ekstra på for å kunne snakke og ikke bare si "eveeeveee". det er litt morsomt. jeg går på antidepprisiva. det har jeg lest kan gi parasomnier. jeg ser figurer i taket av de parasomniene, og kan høre en mann snakke.

Ok. Bra at du skal det. Lykke til.

Anonymkode: f6b85...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...