Gå til innhold
AnonymBruker

Hvilken avdeling er MEDS03 ved Ålesund sjukehus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken avdeling er MEDS03 ved Ålesund sjukehus? Jeg var innlagt ved denne avdelingen etter en alvorlig overdose av piller og alkohol da de overvåket hjertet med EKG-elektroder og det var denne koden som sto på pasientbåndet som jeg fikk på hånden på den avdelingen som jeg var innlagt på. 

Anonymkode: 5bf6d...b84

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar

Jeg vil tro du har vært på medisinsk intensiv. Det er gjerne der man havner når man har behov for å overvåke vitale funksjoner kontinuerlig over noe tid.

Ville ringt sykehuset og spurt, evt sjekket om det var andre måter å kontakte helseforetaket på om det er ubehagelig å ringe. Regner det sannsynlig at det fortsatt heter helse Sunnmøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
10 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Jeg vil tro du har vært på medisinsk intensiv. Det er gjerne der man havner når man har behov for å overvåke vitale funksjoner kontinuerlig over noe tid.

Ville ringt sykehuset og spurt, evt sjekket om det var andre måter å kontakte helseforetaket på om det er ubehagelig å ringe. Regner det sannsynlig at det fortsatt heter helse Sunnmøre.

Ok. Takk for svar.

Jeg aner egentlig ikke hva det heter, men det er vel sannsynligvis helse Sunnmøre, ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg fikk svar fra sykepleier her på avdelingen som sa at det var medisinsk intensiv avdeling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her