Gå til innhold

Hvordan er din situasjon? Singel/ forhold/ gift? osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er din situasjon? Singel/ forhold / gift ? Er du lykkelig i din situasjon? 

Jeg har funnet en mann som jeg aldri kunne tenke meg å ha vært foruten. Men mener at styrken kommer innenfra, fra det enkelte individ. Altså man skal ikke gjøre seg for avhengig av et menneske. 

 

Anonymkode: d4538...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er din situasjon? Singel/ forhold / gift ? Er du lykkelig i din situasjon? 

Jeg har funnet en mann som jeg aldri kunne tenke meg å ha vært foruten. Men mener at styrken kommer innenfra, fra det enkelte individ. Altså man skal ikke gjøre seg for avhengig av et menneske. 

 

Anonymkode: d4538...625

Har vært særboere i 13 år, blir samboere i løpet av neste år og det skal bli godt. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med samme mann i 19 år, men møtte for et par måneder siden Drømmekvinnen og er hodestups forelsket.

Anonymkode: 7e4f7...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Skilt etter 20 års ekteskap og 22 år sammen. 

Har hatt kjæreste i snart 5 år. Ble lykkelige samboere for et år siden 😊 

Jeg er ikke skapt til å være alene. Det er bare slik jeg er. Jeg klarer meg veldig godt alene, men trives mye bedre med å være to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel hele livet og blir snart 27, kvinne. Grunnen er at jeg aldri har turt å innlede tette relasjoner. Var på god vei med for 4-3 år siden, men jeg tok aldri steget. Vi hadde aldri sex. Så måtte han flytte langt vekk pga studiesituasjonen, jeg fikk jobb i et annet land, møtte en der veldig fort. Dette var midlertidig jobb så det var ikke prat om å flytte dit, selv om jeg trvides så godt at jeg kunne. Mye kunne ligget tilrette, men pga kulturforskjeller og slik var jeg skeptisk. Jeg er fleksibel og hadde jeg stolet helt på meg selv kunne jeg gitt han en sjanse og tatt opp temaene, men hørte dessverre på alle med fordommer. Tenker litt på han enda, men jeg lar det være med fantasien.

møter en her i Norge nå, men får dessverre ikke noen følelser. Nå skal jeg snart tilbake til utlandet. 

Anonymkode: b4713...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...