Gå til innhold

Ser skygger komme mot meg....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser skygge av et menneske komme mot meg. Ser det alltid fra øyekroken og gjør at jeg må snu meg for å se hvem det er. Når jeg ser ordentlig så er det ingen. Føler meg heller ikke bra. Trekker meg mer og mer inn i meg selv og det er vanskeligere å prate. Har mye tankekjør. Føler meg tung og trist.

Dette med å se skygger av mennesker på denne måten er nytt for meg. Har tidligere vært både grensepsykotisk og psykotisk. Oftes  paranoid psykose. Det jeg er redd for er at dette kan være starten på en ny psykose. Vil ikke bli syk igjen, det orker jeg ikke.

Noen som vet om dette er noe å bekymre seg over? Har prøvd å ignorere skyggene, men til ingen nytte.

Anonymkode: de5f0...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øk AP så reduseres skyggene.

Anonymkode: 05361...937

Så du mener det er begynnelsen på en psykose?

Anonymkode: de5f0...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener det er begynnelsen på en psykose?

Anonymkode: de5f0...cc3

Hva tror du selv?

Anonymkode: 3f085...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser skygge av et menneske komme mot meg. Ser det alltid fra øyekroken og gjør at jeg må snu meg for å se hvem det er. Når jeg ser ordentlig så er det ingen. Føler meg heller ikke bra. Trekker meg mer og mer inn i meg selv og det er vanskeligere å prate. Har mye tankekjør. Føler meg tung og trist.

Dette med å se skygger av mennesker på denne måten er nytt for meg. Har tidligere vært både grensepsykotisk og psykotisk. Oftes  paranoid psykose. Det jeg er redd for er at dette kan være starten på en ny psykose. Vil ikke bli syk igjen, det orker jeg ikke.

Noen som vet om dette er noe å bekymre seg over? Har prøvd å ignorere skyggene, men til ingen nytte.

Anonymkode: de5f0...cc3

Har dette med skygger selv, men er ikke psykotisk- Det skal mer til enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at du må øke dosen av antipsykotika, men snakk med fastlegen eller psykiater om det først.

Anonymkode: e4573...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med at du må øke dosen av antipsykotika, men snakk med fastlegen eller psykiater om det først.

Anonymkode: e4573...e05

Har fått time hos fastlegen i morgen. Tar det opp med h*n. 

Anonymkode: de5f0...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...