Gå til innhold

Umodenhet ved depresjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det forskjell på en moden deprimert og en umoden deprimert? Hvordan tenker og oppfører en veldig deprimert moden person seg vs. en umoden veldig deprimert? Er depresjon overdramatisk, eller er dette er noe som hører de umodne til?

Anonymkode: 8737f...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres veldig moden ut igrunn.

Jeg kan bare ta et eksempel fra meg selv. Jeg blir veldig deprimert av å stadig tenke på at siste del av min karriere skulle ende slik at jeg er mye avhengig av støtten jeg får gjennom NAV. Men den modne delen av meg forteller meg at det å være NAV` er er blitt en dyd av nødvendighet for så veldig mange i dag dessverre. Heldigvis så lenge vi har NAV.

Men ikke alltid så lett.

Anonymkode: 85f1e...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med moden og umoden? Som det engelske ordet ripe eller det engelske ordet mature?

Anonymkode: ee6d3...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...