AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 Jeg hadde saken min oppe for kontrollkommisjonen i går og da vi avsluttet møtet sa advokaten i kontrollkommisjonen at de nok ikke fikk til å gi noe svar i dag, men at jeg ville få svar i morgen. Da altså i dag. Advokaten min sa til meg før han gikk at han regnet med å få svar fra kontrollkommisjonen rundt ettermiddag. Kan jeg fortsatt forvente å få svar fra kontrollkommisjonen i dag selvom kl er 18? Jeg regner med at advokaten slutter på jobb rundt kl 16 og har gått fra jobb nå? Eller er det slik at de vil gi svar i dag uansett og at hun vil jobbe overtid? Noen som vet? Anonymkode: aed3a...a56 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 Saken om at du er inne på tvang? Og at du har søkt om opphevelse av tvangen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, anbr42 skrev: Saken om at du er inne på tvang? Og at du har søkt om opphevelse av tvangen? Ja, det stemmer. Anonymkode: aed3a...a56 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det stemmer. Anonymkode: aed3a...a56 Jeg vet ikke svaret på ditt spørsmål, men jeg håper at utfallet blir til det beste for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, anbr42 skrev: Jeg vet ikke svaret på ditt spørsmål, men jeg håper at utfallet blir til det beste for deg. Takk for det. Det håper jeg også. Anonymkode: aed3a...a56 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.