AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 Jeg må visst h*pp* f**a* by**n** d*n 22.Aug*** 2018 , jeg vil egentlig ikke d* men jeg bare må og vet ikke hva jeg skal gjøre fram til da. Hvordan lever man fram til man d**? Det er så stressende å tenke på at jeg må d*... NB - grunnen for at jeg skrev det slik er at det ikke er lov med selvmordsrelaterte greier her inne på "såkalte psykiatri forumen" helt latterlig. Anonymkode: d3f29...a04 0 Siter
ISW Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 (endret) Unnskyld meg, men kan du ikke forklare meg litt mer detaljert hvorfor du må ta livet av deg om en uke? Hvilken sykdom er det du har? Har du for øvrig tenkt på hvor kjipt dette er for sjåføren av bybanen som vil bli skadet for livet? Endret 15. august 2018 av issomethingwrong 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 Tror nok at moderator forstår hva du prøver å si. Har du behandler eller kriseplan? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.