AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 Før snakket man om klassereiser.Vil det si at man har valgt ulike referansegruppe opp gjennom livet. Eller er man blitt påtvunget mye disse valgene utenifra. Om man aldri finner noen referansegruppe som passer er alvorlig psykisk sykdom mye en konsekvens.? Anonymkode: 21faf...9bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før snakket man om klassereiser.Vil det si at man har valgt ulike referansegruppe opp gjennom livet. Eller er man blitt påtvunget mye disse valgene utenifra. Om man aldri finner noen referansegruppe som passer er alvorlig psykisk sykdom mye en konsekvens.? Anonymkode: 21faf...9bf Vi snakker fortsatt om klassereiser, det er ikke noe som kun eksisterte før. Hvor et individ står går ofte i arv. "Om man aldri finner noen referansegruppe som passer er alvorlig psykisk sykdom mye en konsekvens.?" det skal godt gjøres å aldri finne noen (hvis så er har kanskje lidelsen vært der fra start)? uansett kan utenforskap og stigmatisering føre til lidelser. Anonymkode: 4ec4a...cbf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 Alle kan bli syke uten unntak tror jeg bare. Anonymkode: 21faf...9bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 Skrevet 15. august 2018 Det går til slutt bare til hodet har jeg hørt. Anonymkode: 21faf...9bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 Skrevet 16. august 2018 Så da kan man kanskje regne med en " oppklaring på ting man har lurt på i livet"på slutten mener jeg. ( spesielt om man var medfødt psykisk syk tenker jeg) Anonymkode: 21faf...9bf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.